Skip to content

ecommerce

485083676_1009287394633444_7928681941347672485_n
-
A TikTok a közösségimédia-platformok legújabb rangsorában a 4. helyre sorolt be, aAz elemzések szerint a 18 éven felüliek 27,5 százaléka használta már a platformot. Kétségtelen, hogy aktuálisan a TikTok az egyik legnépszerűbb szolgáltatás az interneten. Innen nézve könnyen belátható, hogy a látszólag apró változás mégis miért fontos a Shop Performance Score kiszámításában. 
485083689_1555691881764133_8274424534628662445_n
-
A közép-európai online piacterek rocksztárja, David Cikanek elsősorban az Amazonon terjeszkedés elősegítésének specialistája. Beszélgetnünk vele majd’ egy órát, így mindenre rákérdeztünk, ami ma a magyar ecommerce világban a piacterekkel kapcsolatban előkerülhet.
483658494_1354145815932093_869065439472817845_n
-
A Walmart a világ legnagyobb áruházlánca, ám tíz évvel ezelőtt egy dinoszauruszra emlékeztetett, amely felett eljárt az idő. Fogalma sem volt arról, mi fán terem az elektronikus kereskedelem. Azóta 180 fokot fordult a világ: a Walmart ma már elektronikus piacteret üzemeltet, ami a cég offline gyökereit kihasználva napon belüli kiszállítást kínál.
483307026_920965823284477_2161650028415749342_n
-
Az Egyesült Államokban több civil mozgalom is célkeresztjébe vette a legnagyobb kereskedelmi vállalatokat, mert szerintük kiszipolyozzák kisebb céges partnereiket és kizsákmányolják munkavállalóikat. Bojkott a jelszó, és így vásárlói bojkottokra szólítják fel például az Amazon fogyasztóit is. Ám a jelek szerint nem igazán értik, hogyan is működnek az online piacterek.
laptophardware
-
A Laptophardware.hu alapító tulajdonosa és operatív igazgatója, Krajnyák Tamás nem tagadja, hogy vállalkozásának kifejezetten használ a gazdasági visszaesés. - Balázs Zsuzsa interjúja.
reacty digital
-
A Reacty Digital végignézett a 2024-es éven, és azt látta, hogy többféle irányból befolyásolják trendek a magyar e-kereskedelmi piacot. Egyes hatások belülről érkeznek, a hazai piacra specifikus módon, míg más hatások a nemzetközi színtérről jutnak el hozzánk. De a nagy kérdés idénre is megmaradt: a külföldről érkező hatás finomodik a magyar piac határozott igényeihez, vagy tud annyira erős befolyást kiváltani, hogy átformálja a fogyasztói viselkedést?
479507420_514748434984778_6555357943527256171_n
-
A virtuális próbafülke, avagy VTO szolgáltatások fejlesztése idén az e-kereskedelmi cégek számára lehet az egyik legfőbb kihívás. A kiterjesztett valóság (AR) és virtuális valóság (VR) lehetőségeit kihasználva ez a jövőtechnológia viszont már lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy ténylegesen a fizikai vásárlás előtt is, „virtuálisan” kipróbálhassák a termékeket. Ezzel növelve ezzel a bizalmat és csökkentve a visszaküldések számát.
474838867_893771656038968_6280462435845059324_n
-
A határokon átnyúló online kereskedelem nagy kihívást támaszt az e-kereskedőkkel szemben. Nem véletlen, hogy ennek az üzletágnak a koronázatlan királya az Amazon, amely behozhatatlan előnnyel vezet a külföldi eladásokban. Ugyanakkor a kisebb forgalom sem jelenti azt, hogy ne lenne érdemes okos üzletpolitikával átlépni az országhatárokat.
477073093_1059062112720606_8183321446168646300_n
-
A videó a legerősebb médium, amivel meg lehet nyerni az interneten keresgélők figyelmét. Nem véletlen, hogy az online kereskedők is igyekeznek kihasználni ezt. A tavaly karácsonyi vásárlási statisztikák azt mutatják, hogy a fogyasztók több mint fele TikTok-videókból merítette az „ihletet” az ajándékok megvásárlásához.
474935806_1584643818911828_5940854115641066557_n
-
Az e-kereskedelemben nem igaz az a mondás, hogy „ne ítéld meg a könyvet a borítójáról!”,  miután a vevők az első benyomást követően, 50 milliszekundum alatt véleményt formálnak egy-egy weboldalról. Ennélfogva csak úgy lehet megragadni a figyelmüket, ha a webáruház vizuális megjelenése ehhez konkrét segítséget tud nyújtani. Az már nem elég, ha csak magára vonja a figyelmüket.