customer experience
-
Az előfizetéses modelleket itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!
-
A pandémia okozta változások kapcsán Mészáros Gáborral, az Extreme Digital customer experience vezetőjével beszélgettünk.
-
A vásárló elkötelezettsége és elégedettsége: ez a két KPI az, ami egy üzlet eredményességének és sikerességének a szempontjából igazán fontos.
Legfrisebb cikkek
-
Mindig javíthatunk a vásárlói élményen, ám ez a munka sokkal hatékonyabb lesz, ha a területnek kinevezett felelőse van.
-
Manapság a vásárlók hajlandóak többet fizetni annak a brandnek, amelyik élményt ad nekik. Márpedig ez azt jelenti, hogy a cégeknek igenis számolnia kell az élmény-faktorral.
Legfrisebb cikkek