Skip to content

customer experience

A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget
-
Az előfizetéses modelleket itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!
Nyitva lehetnek a webshopok az új járványügyi intézkedések értelmében
-
A pandémia okozta változások kapcsán Mészáros Gáborral, az Extreme Digital customer experience vezetőjével beszélgettünk.
5 tudnivaló a vásárlói visszajelzések gyűjtéséről
-
A vásárló elkötelezettsége és elégedettsége: ez a két KPI az, ami egy üzlet eredményességének és sikerességének a szempontjából igazán fontos.
Így dolgozik egy magyar customer experience manager
-
Mindig javíthatunk a vásárlói élményen, ám ez a munka sokkal hatékonyabb lesz, ha a területnek kinevezett felelőse van.
6 tipp az élményalapú kereskedelemhez
-
Manapság a vásárlók hajlandóak többet fizetni annak a brandnek, amelyik élményt ad nekik. Márpedig ez azt jelenti, hogy a cégeknek igenis számolnia kell az élmény-faktorral.