ár-összehasonlító
-
Sokan preferálják az olyan gyűjtő felületeket, mint az Amazon és az Ebay (illetve a Németországban népszerű Otto és a Kaufland), de az Idealo ár-összehasonlító vizsgálatának eredménye több, mint elgondolkodtató.
-
A Shopping-hirdetések megjelenésével a Google egy önálló árösszehasonlító szolgáltatást hozott létre, majd egy uniós eljárást követően lehetővé tette a többi piaci szereplő számára is, hogy azonos formátumú hirdetésekkel jelenhessenek meg a találati lista legfelső sávjában. Átfogó bemutató a CSS szolgáltatások kialakulásáról és piaci szerepéről.
-
41 európai uniós ország ár-összehasonlító szolgáltatói fogtak össze, és léptek fel közösen a Google ellen. Hazánkból az árukereső.hu és német anyacégén, a LadenZeile.de-n keresztül a shopalike.hu is csatlakozott a kezdeményezéshez. Azt állítják az érintett szolgáltatók, hogy a keresőóriás szándékosan nem tesz eleget az egyes országok törvényi szabályozásaiban előírt kötelezettségeknek, illetve visszaél piaci erőfölényével.
Legfrisebb cikkek