Az Extramarket egy marketplace weboldal, ahol szerződött partnerek termékeit értékesítik jutalék ellenében. Minden nap 3-6 db termék kerül ki akciós áron a kínálatukba, amely 72-óráig érhető el a vásárlók számára ezen a kedvezményes áron, utána emelkedik az ára.
Ezzel a módszerrel impulzus alapú vásárlásra ösztönzik a vevőket. A náluk regisztrált webshopoknak csak az eladott termékek után kell fizetniük 10-20% jutalékot, attól függően, hogy milyen termékről van szó, és milyen árréssel sikerül értékesíteni azt.
Mind a vevők, mind a partnerek szűrésénél nagy hangsúlyt fektetnek a minőségre.
Unas alapú weboldallal dolgoznak, ami azt jelenti, hogy egy egyszerű API kapcsolattal lehet csatlakozni rendszerükhöz, de fejlesztőik készséggel állnak a partnerek rendelkezésére bármilyen felmerülő probléma esetén.
Hirdetési rendszerük felhő- és hangalapú marketingre, banneres megjelenésre, valamint erős hírlevél adatbázisra épül