Radó Mátyás
Radó Mátyás - több mint húsz éve dolgozik vezetőként és tanácsadóként a digitális gazdaság és kereskedelem területén. Az OANDER kereskedelem digitalizációs ügynökség és a Kotta integrációs platform társalapítója, korábbi ügyvezetője. Az “Egységesített Kereskedelem” című könyv társszerzője. Elsődleges szakterülete az omnichannel fejlesztési programok kidolgozása, e-business üzletágak fejlesztése.
A szerző cikkei:
-
Pillanatfelvétel készült a hazai kereskedelmi élmezőny omnichannel érettségéről, arról, ami a színfalak mögött valóban ebből látható. Mintegy 30 vezetői mélyinterjú, kérdőíves felmérés és szakértői értékelés készült el HungarEcomm Stars díj keretében - a részletekről (a kvalitatív kutatásról, az összevetésekről és mérlegekről, a kitekintésről és feladatokról) hosszú és alapos beszámolót írt a Kosárértéknek Radó Mátyás, a vizsgálódás vezető elemzője.
-
A növekedés a vállalatok életelixírje. Az expanzió vonzóbbá teszi a céget a tehetségek számára, tágabb mozgásteret ad a stratégiának, és megteremti azokat a forrásokat, amelyekből az innováció és a fejlesztések táplálkozhatnak. A növekedés megítélése a köznyelvben persze nem mentes a negatív asszociációktól. A társadalmi és ökológiai diskurzusokban gyakran jelenik meg a „korlátlan növekedés” kritikája, amelyet mohósággal, fenntarthatatlansággal vagy épp a túlfogyasztás ösztönzésével kapcsolnak össze.

