Az Extreme Digital customer experience vezetője.

Közgazdászként, marketing kommunikációs szakon végzett a Budapesti Gazdasági Főiskolán. Pályafutását a Gulliver Játéknál kezdte, mint marketing koordinátor, majd onnan csatlakozott az Extreme Digital csapatához még 2014-ben. Kezdetben marketing manager-ként tevékenykedett, hozzá tartozott a szaküzletekkel kapcsolatos marketing feladatok és az ügyfél-elégedettség mérése, több, az új üzletkoncepció alapján felújított bolt újranyitó kampányát is megtervezte. Ezt követően 2 évig vezette az Extreme Digital ügyfélszolgálatát, majd az ott szerzett tapasztalatokat felhasználva 2017-től az újonnan létrehozott customer experience manager pozícióban dolgozott a cégnél, majd customer experience vezető lett.

Az Extreme Digital-nál ellátott feladatoknak köszönhetően mind a kommunikációs, mind az ügyfélkezelés témakörét átlátja, így többek között olyan területek tartoznak hozzá, mint az ügyfél-elégedettség, valamint a vásárlókat érintő funkció- és folyamatfejlesztések szorgalmazása, a vásárlói oldal képviselete.

Hisz a kommunikáció erejében, a folyamatokban. Szabadidejében sportolással vezeti le a mindennap fáradalmait.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/gábor-mészáros-05404656

Mészáros Gábor cikkei: