Skip to content
mm

A szerző cikkei:

ksrrtk_cover12
-
Elkészült az idei Nagy Webáruház Felmérés. Több mint ezer hazai webáruház megkérdezéséből az egyik konklúzió az, hogy a Temu és a nemzetközi piacterek hazai, erős talajfogása ellenére a többség továbbra is növekedésre számít. Mindeközben a mesterséges intelligencia villámgyorsan alakítja át az online kereskedelem működését.
ksrrtk_cover05
-
A magyar e-commerce cégekkel nem könnyű megértetni, hogyan, mitől működik jól a egy kereskedő az Amazon platformon, de akikkel a német gyökerekkel rendelkező PSA Consulting ezügyben dolgozni kezdett, azok közül senki nem adta még fel e küzdelmet. Gerzsenyi Zsoltot, a cég CEO-ját kérdeztük.
ksrrtk_cover10
-
Szűk élboly diktálja a tempót a magyar e-kereskedelemben: második alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat azoknak a vállalatoknak, amelyek nemcsak itthon, hanem a nemzetközi színtéren is képesek versenytársa lenni a legnagyobbaknak. A piacot ma a Vörös Királynő-hatás mozgatja: a cégeknek folyamatosan fejleszteniük kell, hogy legalább megtartsák a pozíciójukat.
ksrrtk_cover03
-
Az online kereskedelem az utóbbi években soha nem látott fejlődést mutatott, de a növekedéshez ma már nem elég követni a trendeket – előre kell látni őket. Erre kínál kivételes alkalmat az idei Az Év Webshopja Verseny és Konferencia. A rendezvény a hazai e-kereskedelem olyan szakmai találkozópontja, ahol a verseny résztvevői, előadók és szolgáltatók közösen formálják a jövőt.
pr_cover02
-
A Shoprenterrel közösen, meglepően nagyvonalú kampányt indított a szeptemberben az újgenerációs fizetési megoldásban utazó, eddig zömében nagyobb forgalmú webáruházakra célzó Instacash. Bruzsa Gézát, az cég vezetőjét kérdeztük az okokról és a webáruházaknak felkínált lehetőségről.
532622536_1416775772712638_7909882559008562714_n
-
Ahogyan a régió egészére, a magyar e-kereskedelmi piacra is a permanens növekedés a jellemző – és az, hogy az ügyfelek, a fogyasztók egyre inkább online vásárolnak. Ez, mint több és több vállalkozás számára vonzó, a nagyobb verseny pedig a vásárlókért folytatott harcot teszi egyre élesebbé. A helyi értékesítők számára ezért természetes lépés, hogy túllépjenek a saját piacaikon, és erre kiválóan alkalmasak a közép-kelet-európai régió országai. Megmutatjuk, hogyan bővítheti e-kereskedelmi vállalkozását a CEE régióban, és azt is, hogy ez miért is éri meg az Allegro segítségével.
530530874_1532044138150446_6502193957541985935_n
-
Hatékony, mérhető és célzott, AI-alapú szövegírási szolgáltatás jelent meg a SEO-piacon, amely azt ígéri, hogy a generált tartalom teljes kontextusát és mélységét értékesebbé teszi, így azt a keresőmotorok is relevánsabbnak ítélik meg. Kinek szól ez az ígéret és hogy kell ezt jól érteni? Megkérdeztük Szesztay Pétert, a BP Digital alapító tulajdonosát.
523768378_2231874993915566_1016131953834862441_n (1)
-
Sokat elárul arról mennyire megmozgatja az üzleti világ iránt érdeklődők fantáziáját az elektronikus kereskedelem, hogy a témában se szeri, se száma a színvonalas podcastoknak. A magyarországi podcast listánkon is 12 alkotó vagy alkotócsoport szerepel, a legismertebb angol nyelvű gyűjtés pedig ennél is hosszabb.
503400299_696073380080177_664020609589094742_n
-
Ha az in medias res írói módszerével akarunk arról beszélni, érdemes-e egyedi webáruházat építeni egy vállalkozásnak, akkor a legfőbb tudnivaló, hogy ez akkor kifizetődő, ha az egyedi igények fejlesztésére szánt többletráfordítás tervezhető időn belül megtérül. A második feladat, hogy alaposan fontoljuk meg, melyik céget bízzuk meg az egyedi fejlesztéssel.
521347993_1777660793135995_6102442848218395620_n
-
Az e-kereskedelemben nélkülözhetetlen, hogy az ágazat szereplői naprakész információkkal rendelkezzenek a piac aktuális állapotáról és trendjeiről. Ezt a célt szolgálja a Shoprenter által 2008 óta évente elkészített kutatása, a Nagy Webáruház Felmérés, melynek eredményéről mi is évről-évre beszámoltunk. Az idei felmérés elkezdődött, a kérdőívre érdemes idén is rászánni néhány percet.