Horváth B. Barnabás
Nemzetközi SaaS start/scale-upokra specializálódott stratéga és marketing szakember. Karrierjét újság-, és szövegíróként kezdte, így nem meglepő, hogy mindig örömmel ír e-kereskedelmi, tech, illetve fenntarthatósági témákról.
A szerző cikkei:
-
A Shopify hivatalosan is bejelentette legújabb, 2026 eleji frissítéseit. Az e-commerce óriás évente két nagy bejelentést tesz, egyet nyáron és egyet télen. A mostani természetesen a “Winter Edition” volt, amit RenAIssance-nak, vagy magyarosan RenAIszánsznak neveztek el, nem véletlenül. Az MI most már gyakorlatilag minden fontosabb Shopify funkcióban megtalálható kezdve a testreszabott üzleti tanácsoktól a back-end fejlesztésig.
-
Aki várt már egy egész napon át csomagra, az tudja, hogy a házhozszállítás bizony sok fejfájással tud járni. A “last-mile delivery” ráadásul a fuvarozás egyik leginkább környezetszennyező része, ami komoly károkat okoz. Az online vásárlással járó flexibilitásról, sebessségről és kényelemről persze senki nem akar lemondani. Jó hír, hogy a csomagpont - vagy angolosan: a PUDO - hálózatok e problémák egy jelentős részére gyógyírt jelenthetnek.

