Fajcsák Bence
Több mint 11 éve tervez weboldalakat a BIG FISH cégcsoport különböző csapataiban, projektjeinek 80 százaléka e-kereskedelmi fókuszú. Az elmúlt három évben elsősorban UX-kutatásokra specializálódott. Munkája során a felhasználók valódi motivációit és fájdalompontjait igyekszik feltárni, hogy ezekre használható, működőképes megoldásokat tervezzen.
A szerző cikkei:
-
Az e-kereskedelem világában a vásárlói élmény már jóval a rendelés leadása előtt elkezdődik. A szállítással kapcsolatos információk – különösen azok elhelyezése, vizuális megjelenítése és egyértelműsége – döntő hatással vannak arra, hogy egy látogatóból végül vásárló lesz-e. A Humanize-nál azt tapasztaljuk, hogy az átgondoltan megtervezett szállítási információk nemcsak a bizalmat növelik, hanem a kosárelhagyások számát is csökkentik, így végső soron javítják a konverziós arányt is.