Skip to content
mm

A szerző cikkei:

blueprint
-
Hiába hoznak lendületet az új ügyfelek, kampányok és fejlesztések, ha közben a szervezeti működés apránként szétcsúszik, és a háttérben keletkező repedésekbe elszivárog az eredmény. Mindegy, hogy kisebb vállalkozásról vagy nagyvállalatról van szó: a szétdarabolt belső folyamatok töredezett ügyfélélményt, hibákat és veszteséget okoznak. A növekedés akkor válik tartóssá, ha időről időre feltárjuk, hol szivárog el az energia, és tudatosan visszatereljük a rendszerbe.
483344413_953517693562657_945787943226738887_n
-
Alapvető tervezési elv, amely minden felhasználó számára biztosítja a digitális tartalmak elérhetőségét. A termékek és a szolgáltatások akadálymentességéről szóló EU-s rendelet 2025. június 28-tól lép hatályba. Ez előírja majd, hogy a digitális termékeknek és szolgáltatásoknak mindenki számára egyenlő eséllyel hozzáférhetőnek kell lenniük.