Üzemeltetés
-
Már rég nem csak Amerikában nem kell elmagyarázni az embereknek a webáruházak mai működését és előnyeit. Ám mégis, nálunk mintha az idei év leginkább arról szólt volna, hogy az e-commerce szektor szereplőinek - vásárlónak, eladónak - újra kellett tanulnia bizonyos, alapvetőnek gondolt dolgokat. A PwC Magyarország iparági szakértőjével, Cserjés-Kopándi Ildikóval Szabó M. István készített látleletet.
-
A Facebookon működő privát hobbi és tematikus csoportok közt természetesen megtalálható a webáruház üzemeltetés témára indított is. A több mint 15 ezer tagot számláló online kereskedelmi fórumnak azonban a másik oldalát mutatnánk be. A csoportba érkező kérdésekre, problémákra, helyzetekre választ, tanácsot, kapaszkodót, megoldási lehetőségeket nyújtani igyekvő szakértői csapatból Pellek Krisztiánt kérdeztük.
-
A digitális nomádok élete nem az a „habos torta”, azaz világ körüli utazgatással egybekötött távmunka, amire sokan gondolnak, hanem komoly kihívás, főként ha valaki e-kereskedelmi vállalkozást irányít a világ túlsó végéről. Az egyik tapasztalt digitális nomád szerint szükség lehet fizikai irodára is, bár a főnöknek nem kell állandóan ott lennie.
-
A nemzetközi terjeszkedés ma már a túlélés záloga, de hogyan lehet jól ezt csinálni? Hol vannak a rejtett aknák, és mennyibe kerül valójában egy új piac meghódítása? Olyan szakértőt kérdeztünk, aki nem csak beszél róla, hanem nap mint nap csinálja: a 250 fős csapattal dolgozó Expandeco CEO-jával - Tomáš Vrtík-kel beszélgettünk.
-
Úgy áll a dolog, hogy a magyar e-kereskedelemben, a kiscsomagos piacra is csak annyi igaz, hogy a webáruházak elindultak a környezetkímélőbb üzemeltetésűvé válás úján. Sokan a szükséges költségekben találnak kifogásokat, pedig már közel van az az időszak, hogy jogszabály kötelezze az online kereskedőt a változtatásra.
-
A Shopify második negyedévi teljesítménye izgalmat keltett a pénzügyi piacokon. A vállalat részvényeinek értéke 30 százalékkal emelkedett, ami tükrözi a befektetők bizalmát az e-kereskedelmi óriás fejlődési pályájában, különösen az európai piacokon. Mi áll az emelkedés hátterében, és miért választja egyre több kereskedő a Shopify-t? Mi tudjuk a választ.
-
A magyar e-kereskedelmi szakma csodálattal vegyes irigységgel nézi a cseh piacot, és próbálja megfejteni a sikerük titkát. Hogy megértsük a régiós különbségeket, Martin Ondáš-t, a sok szempontból talán a cseh Optennek tekinthető BizMachine társalapítóját faggattuk.
-
A Shoprenterrel közösen, meglepően nagyvonalú kampányt indított a szeptemberben az újgenerációs fizetési megoldásban utazó, eddig zömében nagyobb forgalmú webáruházakra célzó Instacash. Bruzsa Gézát, az cég vezetőjét kérdeztük az okokról és a webáruházaknak felkínált lehetőségről.
-
Hatékony, mérhető és célzott, AI-alapú szövegírási szolgáltatás jelent meg a SEO-piacon, amely azt ígéri, hogy a generált tartalom teljes kontextusát és mélységét értékesebbé teszi, így azt a keresőmotorok is relevánsabbnak ítélik meg. Kinek szól ez az ígéret és hogy kell ezt jól érteni? Megkérdeztük Szesztay Pétert, a BP Digital alapító tulajdonosát.
-
A gombok kulcsszerepet játszanak a felhasználói interakciókban, hiszen ezekkel kezdeményezi a látogató a fontos műveleteket (pl. vásárlás, kosárba tétel, fizetés). A gombok következetes elhelyezése és használata a weboldalon javítja a felhasználói élményt és megkönnyíti a navigációt. És még...?









