Skip to content

Piac

491000825_700271232355039_7947418599889327741_n
-
Másfél évtizede, hogy mobiltelefonokkal kezdett online kereskedelembe Bulgáriában Nikola Ilchev. Az évek előrehaladtával kiderült, hogy az e-kereskedelmi tapasztalatait mások is használni tudják és akarják. Ebből született a Balkán régió legnagyobb e-kereskedelmi csúcstalálkozója. Az idei Balkan eCommerce Summitról kérdeztünk - Erről szól Balázs Zsuzsanna friss interjúja.
486466247_969119562083650_2707897071396908311_n (1)
-
A férfiak a fő célközönségük, de nem tagadják: náluk-általuk a nők is szívesen ajándékoznak konyhai gépeket. A Sous Vide Hungary webáruháza bő egy évtizede forgalmaz prémium minőségű eszközöket és gépeket a főzéshez, de az eddigi sikerek alá további  felhajtóerőt generálhat, hogy a Magyar Marketing Szövetség az online boltot választotta az e-kereskedelem kategória idei legjobbjának. Bélik Pétert, a Sous Vide Hungary tulajdonosát kérdeztük minőségről, funkcionalitásról.
~ai-d3c380ee-46fc-4cc8-b55c-f1f66822acc8_
-
Óriási szakmai buli lesz április végén Szófiában! A Balkan eCommerce Summit 2025, mint a Balkán és Kelet-Európa digitális marketing és az e-commerce fóruma április 29–én és 30-án várja a vendégeit. A szervezők 20 országból több mint 4000 vendégre számítanak, akik a summiton regionális és összeurópai történeteket, víziókat, trendeket és fejlődési irányokat problémamegoldásokat hallgathatnak meg és beszélhetnek át. A webáruház tulajdonosokat, e-kereskedelmi szolgáltató cégek vezetőit és más iparági szakembereket célzó bolgár rendezvényre a magyar érdeklődést is természetesnek veszik.
484651650_3449741971826186_5706420871730303914_n
-
Teljesen más marketingstratégiát kell követnie a webes kereskedőnek (is) akkor, ha a Z generációsoknak akar eladni valamit, mintha az idősebb korosztályokat szeretnék meggyőzni. Gyarmati Fannit, a Diverzum társalapítóját kérdeztük a hitelességről, a fogyasztói networkről és a mindennél többet számító pozitív vásárlási élményről.
485083689_1555691881764133_8274424534628662445_n
-
A közép-európai online piacterek rocksztárja, David Cikanek elsősorban az Amazonon terjeszkedés elősegítésének specialistája. Beszélgetnünk vele majd’ egy órát, így mindenre rákérdeztünk, ami ma a magyar ecommerce világban a piacterekkel kapcsolatban előkerülhet.
483658494_1354145815932093_869065439472817845_n
-
A Walmart a világ legnagyobb áruházlánca, ám tíz évvel ezelőtt egy dinoszauruszra emlékeztetett, amely felett eljárt az idő. Fogalma sem volt arról, mi fán terem az elektronikus kereskedelem. Azóta 180 fokot fordult a világ: a Walmart ma már elektronikus piacteret üzemeltet, ami a cég offline gyökereit kihasználva napon belüli kiszállítást kínál.
484630823_1859199901549146_2509110759386127809_n
-
Technológiai díjat kapott az idei “Az Év Honlapja” versenyben a VirtualJog. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) rangos elismerését a cégnél az elmúlt öt év munkájának elismeréseként is fogadták. Akként, hogy érdemes az aktuális online kereskedelmi trendeknek is megfelelő technológiai megoldásokkal végezni az innovatív jogi szolgáltatást.
483307026_920965823284477_2161650028415749342_n
-
Az Egyesült Államokban több civil mozgalom is célkeresztjébe vette a legnagyobb kereskedelmi vállalatokat, mert szerintük kiszipolyozzák kisebb céges partnereiket és kizsákmányolják munkavállalóikat. Bojkott a jelszó, és így vásárlói bojkottokra szólítják fel például az Amazon fogyasztóit is. Ám a jelek szerint nem igazán értik, hogyan is működnek az online piacterek.
Reflexshop
-
Húsz éve, az első üzlet megnyitása óta csak növekedni tudott a Reflexshop. Az online és offline áruházat egyaránt üzemeltető, valamint nagykereskedelmi partnereknek is beszállító cég tavaly is így tett: kétszámjegyű növekedést ért el. Ádám Attila tulajdonos szokatlan magyarázata, hogy minden azért van, mert mernek cikázni. - Balázs Zsuzsanna interjúja.
laptophardware
-
A Laptophardware.hu alapító tulajdonosa és operatív igazgatója, Krajnyák Tamás nem tagadja, hogy vállalkozásának kifejezetten használ a gazdasági visszaesés. - Balázs Zsuzsa interjúja.