Skip to content

Piac

522664849_4065764706968498_8894149453681171219_n
-
Hogyan tehető fiatalossá egy historikus márka gyártója, ha már úgy döntött: komolyan veszi az online világban nem csak a jelenlétet, hanem a webáruházas kihívásokat is? Hogyan lesz néhány év alatt az e-kereskedelmi seregszemlén a szakmáját elmondása szerint autodidakta módon „betanuló” vendégből előadó? Kapitány Tamást, a Zwack Unicum Nyrt. üzletvezetőjét Szabó M. István kérdezte.
532622536_1416775772712638_7909882559008562714_n
-
Ahogyan a régió egészére, a magyar e-kereskedelmi piacra is a permanens növekedés a jellemző – és az, hogy az ügyfelek, a fogyasztók egyre inkább online vásárolnak. Ez, mint több és több vállalkozás számára vonzó, a nagyobb verseny pedig a vásárlókért folytatott harcot teszi egyre élesebbé. A helyi értékesítők számára ezért természetes lépés, hogy túllépjenek a saját piacaikon, és erre kiválóan alkalmasak a közép-kelet-európai régió országai. Megmutatjuk, hogyan bővítheti e-kereskedelmi vállalkozását a CEE régióban, és azt is, hogy ez miért is éri meg az Allegro segítségével.
523433022_1280115737031105_2172971870104157988_n
-
Mintegy két évtizednyi tandemezés után Radó Mátyás kilépett az Oander kötelékéből. A döntésről azt közölte: hátrébb lép és más dolgokkal fog foglalkozni. A kereskedelmi digitalizációra és az omnichannel fejlesztésre specializálódott ügynökségből távozó menedzsert e döntése hátteréről és a hogyan továbbról is megkérdeztük.
522660218_684733271242463_4509872823878540031_n (1)
-
Bálint nem akart céget alapítani, csupán egy gyors, egészséges reggelit szeretett volna, ami jól illeszkedik a pörgős, multis állásához. Aztán ez lett az activé FiberShake, amire a netes vásárlók már a webshop indulásakor rátekeredtek.
520358954_773706298428195_9070235162533432753_n
-
Az AI hétköznapivá válásától az olvasás és a könyv elmúlása helyett a tartalomfogyasztás minőségi változását, új szolgáltatások bevezetését és sikerét is várja a könyvipar számára Deák András, a Libri-Bookline Zrt. Digitális Csatornák igazgatója. A menedzsert a könyvpiac és az e-kereskedelem aktuális viszonyáról, az ideális olvasóról és a digitális fejlesztési igényekről is kérdeztük.
514583115_1785431625658720_7736762403344994063_n
-
Amikor rátekintünk a 2025-ös online kereskedelmi adatokra, a különbség okai és magyarázatai között gyorsan ott találhatjuk azt, hogy logisztikai megoldásokban még mindig eléggé hátul kullogunk a világban. Az időablakos kiszállítás például nálunk az egyik legnagyobb kihívásnak számít a csomagkézbesítő cégek számára. Pedig a megoldás egyszerűnek tűnik: el kell találni a költség és az igény egyensúlyi pontját!
505209054_1010282480983518_714945591951430383_n
-
Az e-kereskedelem bővülése nemcsak új lehetőségeket, hanem új szabályozási kockázatokat is hordoz magában. Az import, vagyis a nemzetközi piacokról rendelt termékek – legyen szó alapanyagokról vagy késztermékekről – egyre szigorúbb vámszabályozás, komplex adózási előírások és egyre szaporodó környezetvédelmi kötelezettségek alá esnek. Dr. Falcsik István szerint a magyar importőrök számára a következő évek kulcsszava a felkészültség.
512118142_585916627903727_4247146974494254789_n
-
Németországban a csomagszállítás friss dilemmája, hogy a házhozszállításban a kiszállítási időablakot (illetve az erről való tájékoztatást) meddig éri meg pontosítani, szűkíteni, konkretizálni. Ha Németországban az időablak újfent akkut problémaként kerül elő, várhatóan ez, illetve: hasonló kihívás vár a magyar csomagkézbesítő piacra is. Megkérdeztünk négy, e piacon is meghatározó szereplőt, szerintük mi a minimum és mi a legfeljebb elvárható időintervallum és szolgáltatási paramétersor ebben a témakörben Magyarországon.
509896169_1212546983934729_1542347791572495847_n
-
A Growww Digital idén is meghirdeti Magyarország egyedülálló e-kereskedelmi elismerését, a HungarEcomm Stars díjat, mellyel azoknak a magyar, illetve Magyarországon működő vállalatoknak a teljesítményét ismerik el, amelyek bizonyítottan versenyképesek a hazai, illetve a nemzetközi piacokon is. A díjra történő nevezés június 25-ével elindult, a jelentkezési határidő 2025. július 31.
505192423_689975230608161_5947107901143574608_n
-
Hudák Tibor már egy évtizede foglalkozott nyomtatott pólókkal, idén februárban mégis szinte a nulláról kezdte újra a vállalkozását. A Collabri a sokadik egyedi pólós biznisz helyett más utat választott: print on demand (POD) platformként töri a maga útját, és arra teszi fel a tétjeit, hogy így bárki értékesítheti a saját mintáival ellátott termékeket. A Collabri alapítójával Sólyom Eszter ült le hosszasan beszélgetni.