Skip to content

Konverzió

520819232_1440315927099747_4909354890437338023_n
-
A legtöbb webáruház-tulajdonos számára a marketing-kampányok sikerességét egyetlen mutató határozza meg: a ROAS, vagyis a hirdetésre költött összeg megtérülése. Ha egy webshop egymillió forintnyi Facebook-hirdetésből hárommillió forintos bevételt csinál, az papíron kiváló eredmény. Legalábbis első ránézésre. De mi történik akkor, ha ezt a kampányt megpróbáljuk tízszeres költéssel futtatni? Vajon ugyanúgy hozza majd a hármas ROAS-t? És ha igen, az valóban azt jelenti, hogy nyertünk?
511205797_1925313571635260_7114455178832951623_n
-
A mesterséges intelligencia tudása csodálatos, ámulatba ejtő. Sokak fantáziáját megmozgatja, lelkes beszámolókat lehet olvasni és hallani róla. A sok sikertörténet mellett azonban meghökkentően sok a kudarc – bár ezekről nem szívesen beszélünk. Mit mutatnak a számok az informatikai projektek, és azok között az MI tárgyúak sikerességéről? Hány kudarc jut egy sikerre? Miért vannak (egyelőre?) tele az út menti árkok elbukott projektekkel? Mit lehet tenni a siker érdekében? Erről szól Bőgel György* legújabb elemzése.
tipografia-eker-cover
-
A tipográfia nem csupán a betűtípusok kiválasztásából áll, hanem egy olyan eszköztár, amely nagyban befolyásolja, hogyan viszonyulnak a látogatók a webshopodhoz. Egy e-kereskedelmi oldalon a látogatók pillanatok alatt döntenek arról, hogy maradnak-e, és sokszor a tipográfián is múlik, hogy vásárolnak-e a folyamat végén. Az olvasható, harmonikus és márkádhoz illeszkedő betűtípusok kiválasztása tehát üzleti értelemben is kulcsfontosságú.
512175281_1069079208511237_2181725686800030169_n
-
A június elején tartott XXI. E-kereskedelmi Konferenciáról több vonatkozásban is írtunk már (a főszervező Rédey Ivánnal és a nyitóelőadásra felkért Pogátsa Zoltánnal is készült interjú, magáról a rendezvényről pedig itt találsz egy nagy, képes összefoglalót) Most a fórum egyik újítását, a mentor idő kérésének lehetőségét, a mentrálást tesszük mérlegre - az abban résztvevők segítségével.  Ugyanazt a kérdéskört tettük fel mindhárom szakembernek.
495075127_1337527527348222_8161077176389688329_n
-
Szeretnéd megtudni, hogyan lehet könnyedén javítani a termékleírásokat e-kereskedelmi szakemberként vagy kreatív kampányötleteket találni digitális marketingesként? Érdekel, hogyan lehet hatékonyabban megtalálni a legjobb jelölteket HR-esként vagy fejvadászként? Esetleg kíváncsi vagy, vajon cégvezetőként, tulajdonosként hogyan növelheted vállalatod hatékonyságát a digitális átalakulás segítségével? Ha bármelyik kérdésre igen a válaszod, akkor jó helyen jársz! De ez a háromrészes cikksorozatnak már a harmadik része!
495074726_725914880114797_1887726704835704448_n
-
Szeretnéd megtudni, hogyan lehet könnyedén javítani a termékleírásokat e-kereskedelmi szakemberként vagy kreatív kampányötleteket találni digitális marketingesként? Hatékonyabban megtalálni a legjobb jelölteket HR-esként vagy fejvadászként? Kíváncsi vagy, hogyan növelheted vállalatod hatékonyságát a digitális átalakulás segítségével? Monica után itt van Harpa - róla szól Vecsei László háromrészes sorozatának második része.
495071588_580766258006604_2043499109189977457_n
-
Az esztergomi, nagy e-kereskedelmi konferencia nyitóelőadása (Gazdasági kilátások az e-kereskedelmi piac számára) nem sok esélyt kínált a jókedvre. A termelés és a fogyasztás aktuális egyensúlykeresési kérdéseit Pogácsa Zoltán a könyveiből, podcastjeiből és megszólalásaiból ismert módon, ábrák, bizonyítások, és összefüggések rengetegével magyarázta - és feszegette. A közgazdász-szociológust közvetlenül az előadása után kérdeztük - azt is tudakolva, milyen szerepben látná szívesen a magyarországi online kereskedőket. - Szabó M. István interjúja.
495077245_1235482584797538_5632119900489300651_n
-
Szeretnéd megtudni, hogyan lehet könnyedén javítani a termékleírásokat e-kereskedelmi szakemberként vagy kreatív kampányötleteket találni digitális marketingesként? Érdekel, hogyan lehet hatékonyabban megtalálni a legjobb jelölteket HR-esként vagy fejvadászként? Esetleg kíváncsi vagy, vajon cégvezetőként, tulajdonosként hogyan növelheted vállalatod hatékonyságát a digitális átalakulás segítségével? - Vecsei László írása.
cover02
-
A Google bejelentette s legfrissebb fejlesztését, az AI Mode névre keresztelt keresési funkciót, amely jelenleg az Egyesült Államokban érhető el a Google alkalmazásban. A lépés nem meglepő: a cég már egy ideje teszteli az AI Overview funkciót, azonban az AI Mode sokkal több annál: nem pusztán kiegészíti, hanem potenciálisan teljesen át is alakítja a keresés módját.  
491217516_723595406760493_688075563329343009_n
-
Június 4-től Esztergom ismét a nagy e-kereskedelmi konferencia helyszíne lesz. A stílusosan a Grand Hotelbe összehívott szakmai fórumról az közelmúltban többször is írtunk már - nem véletlenül. Az esemény ígérete ugyanis, hogy garantáltan felrázza az e-ker szakmát és új lendületet ad majd.  Véglegessé vált a kétnapos program; ideje erről beszélni!