A 2000-es évek elején kezdett el az online világgal foglalkozni, miután főiskolásként csatlakozott egy csapathoz, amely az intézmény fotós közösségi portálját szerette volna létrehozni. Bár az oldal a megvalósítás fázisában támogatás hiányában elbukott, meglátva a lehetőséget az online platformban később sikeresen megvalósította a projektet, létrehozva egy party-fotóportált, amely Békés megye első, komoly látogatottsággal és reklámértékkel bíró oldala lett.
2009-ben került az ország legnagyobb társkeresőjét üzemeltető Habostorta Kft-hez, ahol a frissen induló e-kereskedelmi portfólió termékmenedzsere, majd 2013-tól termékfejlesztési vezetője lett. Olyan weboldalak létrehozásában és fejlesztésében vett részt, mint a brands.hu, a citybrands.hu, a klassz.hu, vagy az addel.hu.
2012-ben két kollégájával és barátjával létrehozta a Webformance Kft-t. A webfejlesztés és az online marketing területén azokra az igényekre is megoldást adnak, amelyeket megrendelőként hiányoltak partnereiknél. Kivitelezőként úgy állnak minden projektjükhöz, mintha a saját termékükről lenne szó. Ez a szemlélet a mai napig annyira erős a több mint tízfősre nőtt csapatban, hogy már több saját, illetve ügyfeleinkkel közös terméket is létrehoztak. A webshop-megoldások a mai napig az egyik kiemelt tevékenységük.
2014-től a Webformance Kft. mellett a Dating Central Europe Zrt. IT- és termékfejlesztési igazgatói pozícióját tölti be, utóbbi Magyarország legnagyobb társkereső csoportja.
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/csanda-viktor-9a330450/