Skip to content

vásárlási élmény

483352486_2449063848790917_4598782755694293516_n
-
Az online vásárlás világa gyorsan változik. Ma az egyetlen biztos dolog, az ügyfeleink „zökkenőmentes” élményeket keresnek, melyek túlmutatnak a hagyományos webáruházakon. A technológiai fejlődés elmossa a határt az inspiráció és a tranzakciós csatornák között: ahogyan az online vásárlás már nem kizárólag a digitális boltokhoz kötött. A jövő digitális kereskedelme nem más, mint személyre szabott élmények megteremtése minden interakcióban.
vásárlás
-
Felmérések szerint az emberek többsége élvezetesebbnek tartja az online vásárlást, mint a fizikai boltok felkeresését. A pszichológusok meg tudják ezt magyarázni, a marketingesek pedig meg tudják mondani azokat a technikákat, amikkel ki lehet ezt használni. Az e-kereskedőknek már csak építeniük kell a tudásra, és használniuk kell az eszközöket.
adat
-
Ha lassú, vagy megbízhatatlannak tűnik a weboldal, háromból két potenciális vevőt biztosan elveszítenek a webáruházak. Ezért már az sem mindegy például, hogy a fizetési folyamat mennyire gyors és magától értetődően problémamentes. Az online kereskedők előtt álló feladat nem ismeretlen, de ideje - és érdemes is - az adat-alapú vásárlási élményt újratölteni!