Skip to content

promóció

487735172_1112619440671176_4107479580717412198_n
-
Elméletben a Halott Ló-elmélet egy humoros üzleti metafora. „Ha rájössz, hogy döglött lovon ülsz, a legjobb stratégia, ha azonnal leszállsz róla.”. Vagyis: ha egy stratégia vagy módszer nyilvánvalóan nem működik, nem érdemes azt tovább erőltetni. Az elmélet rávilágít, milyen abszurd és káros tud lenni, ha ragaszkodunk egy már életképtelen üzleti stratégiához. Ennek ellenére sok hazai cég és szervezet (az e-kereskedelemben is) tovább próbálkozik a „halott lova” életben tartásával - ahelyett hogy belátná kudarcát. 
485085041_1206100054554633_8489151295846105675_n
-
Az elmúlt hónapokban több mesterséges intelligenciás (MI) kutatóeszköz jelent meg, ami a marketingeseket igazán lázba hozhatja, mivel a kutatás jószerével napi szintű feladat a számukra, és ez (legalábbis eddig) igazán időrabló tudott lenni. – Londonból jelentkezett be friss tapasztalataival Mészáros Beatrix.
462559553_1613410505913113_1146316676729823130_n
-
Még nem késő meglesni, mivel álltak elő az idei ünnepi bevásárlási szezonban a legnagyobb világmárkák. Az biztos, hogy továbbra sem kispályáznak: a mesterséges intelligenciát is bőséggel használják, és az interaktív reklámjaik elárasztják a közösségi médiát. Ha másolni nem is lehet őket, ötleteket bárki meríthet újításaikból. 
462583708_940302457977745_5359179393420860307_n
-
Miután a karácsony a hét közepére esik, az idei bevásárlási szezon öt-hat nappal rövidebb lesz a megszokottnál, ami komoly nyomást gyakorol a kereskedőkre és logisztikai hátterükre. Ez azonban nem az egyetlen tényező, ami nehezíti a helyzetüket. A verseny durvul, így jól jöhet néhány jó tanács, ami erősítheti a „szent” konverziót.