Skip to content

onmichannel

491218960_1363649304672813_8036285855195977798_n
-
Bár hazánkban évekig igaz volt, hogy a Facebook és az Instagram az a hely, ahol bármit el lehet adni, a kínai és más régiós versenytársak megjelenésével az e-kereskedelmi verseny egyre kiélezettebbé vált. Ezért a Meta tavasszal új eszközöket vet be, cél: az offline és online eladások hatékonyságának növelése.
alinda_krea01
-
Az elmúlt időszakban számos olyan változást és kihívást okozó helyzettel szembesültek a kereskedők, amely még inkább egyértelművé tette, hogy miért nélkülözhetetlen hazai e-kereskedőként egységes élményt nyújtó, ún. omnichannel stratégiában gondolkodni. Bőgel György Dobozi Balázzsal, az Alinda webáruház kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.
Európát hódítaná meg a kínai “új kiskereskedelem”
-
A JD.com új típusú üzleteket nyitott Hollandiában, ahol az applikáción keresztül megrendelt termékeket az üzletben, teljesen automatizált kiszolgálás mellett vehetik át a vásárlók.