Skip to content

#Nagyinterjú

A Nagyinterjú a Kosárérték kiemelt projektje, olyan, a hazai ecommerce világban meghatározó, globális látómezővel bíró és dolgozó szakembereket interjúvol meg, akik nem csak a saját cégük és környezetükről beszélnek, de nemzetközi szintű kitekintéssel is rendelkezve a tágabb iparági összefüggéseket is látják, értik, véleményezik. Bőgel György, Várkonyi Balázs, Kulcsár Róbert, Gerő Viktor…. - hosszú lesz a sorozat, hiszen hónapról hónapra van kibeszélni való, bőven!
536185214_1498058311642258_8054270329821353918_n
-
Lassan egy éve, hogy az Allegro narancssárga logója megjelent a magyar e-kereskedelmi térképen. A régiós terjeszkedés eddigi tanulságairól, a magyar piac kihívásairól és arról, kérdeztük Tony Nesterovot, az Allegro Group üzletfejlesztési vezetőjét, hogy lehet-e egy piactér egyszerre partner és versenytárs is.
522664849_4065764706968498_8894149453681171219_n
-
Hogyan tehető fiatalossá egy historikus márka gyártója, ha már úgy döntött: komolyan veszi az online világban nem csak a jelenlétet, hanem a webáruházas kihívásokat is? Hogyan lesz néhány év alatt az e-kereskedelmi seregszemlén a szakmáját elmondása szerint autodidakta módon „betanuló” vendégből előadó? Kapitány Tamást, a Zwack Unicum Nyrt. üzletvezetőjét Szabó M. István kérdezte.
523433022_1280115737031105_2172971870104157988_n
-
Mintegy két évtizednyi tandemezés után Radó Mátyás kilépett az Oander kötelékéből. A döntésről azt közölte: hátrébb lép és más dolgokkal fog foglalkozni. A kereskedelmi digitalizációra és az omnichannel fejlesztésre specializálódott ügynökségből távozó menedzsert e döntése hátteréről és a hogyan továbbról is megkérdeztük.
520358954_773706298428195_9070235162533432753_n
-
Az AI hétköznapivá válásától az olvasás és a könyv elmúlása helyett a tartalomfogyasztás minőségi változását, új szolgáltatások bevezetését és sikerét is várja a könyvipar számára Deák András, a Libri-Bookline Zrt. Digitális Csatornák igazgatója. A menedzsert a könyvpiac és az e-kereskedelem aktuális viszonyáról, az ideális olvasóról és a digitális fejlesztési igényekről is kérdeztük.
508550873_663358873424259_2286648308630023343_n
-
A „Mennyit ér egy webáruház?” - típusú kérdésre még mindig az a legpontosabb válasz, hogy amennyiért azt el lehet adni. De azt, hogy mikor érdemes eladni és mivel érdemes számolni, illetve lehet-e és hogy lehet egy magyar e-commerce kereskedőnek feljebb srófolnia az eladási árát, nos: abban ad némi kapaszkodót a következő beszélgetésünk. Egy igazi tranzakciós specialistát, Horgos Lénárdot, az Absolvo Consulting partnerét kérdeztük.
495071588_580766258006604_2043499109189977457_n
-
Az esztergomi, nagy e-kereskedelmi konferencia nyitóelőadása (Gazdasági kilátások az e-kereskedelmi piac számára) nem sok esélyt kínált a jókedvre. A termelés és a fogyasztás aktuális egyensúlykeresési kérdéseit Pogácsa Zoltán a könyveiből, podcastjeiből és megszólalásaiból ismert módon, ábrák, bizonyítások, és összefüggések rengetegével magyarázta - és feszegette. A közgazdász-szociológust közvetlenül az előadása után kérdeztük - azt is tudakolva, milyen szerepben látná szívesen a magyarországi online kereskedőket. - Szabó M. István interjúja.
495072995_1243968537399140_3741706473031487962_n
-
A Modell és Hobby Kft. valamint a JátékNet webáruház ügyvezető igazgatója szerint 2025-ben a jó weboldal már alap, a versenyképességet a logisztikai megoldások fejlesztésével és a nemzetközi piacra lépéssel lehet igazán növelni. Az egykoron a Tesco magyarországi online sikerét kovácsoló Őri Gergelyt az irányváltásokról, a futárszolgálatokról és a nemzetközi terjeszkedésről is kérdezte Balázs Zsuzsanna.
495076588_1228229362305972_8722113468278744795_n
-
Üzleti vállalkozás mellett közösséget is épített Zsámboki Judit, azaz Fóliás Juci, aki szerint a webáruháza valójában nem is fóliát, sokkal inkább sikerélményt árul. Úgy akart sikeres vállalkozást építeni, hogy közben másoknak is segítsen - és ezzel a stratégiával (négygyermekes családanyaként) mára 140 ezer megrendelést tud maga mögött. - Erről is szól Balázs Zsuzsanna friss interjúja.
495071945_2065424674284733_3706836751208232920_n
-
A Notino számos országban, köztük Magyarországon is sikeresen működő vállalkozás, melyet naponta 140 ezer kiküldött csomag és évi 30 millió vásárló jellemzi. Meg az is, hogy mint több cseh alapítású e-commerce sztár esetében tapasztaljuk: megállíthatatlannak tűnik a növekedése. Michal Vodákot, a Notino marketing igazgatóját  (CMO) többek közt arról is kérdeztük, hogy miért fontos a vállalatbirodalmuk számára a magyar piac.
491217587_1200831001782690_6691613646038422391_n
-
Az e-commerce piac koncentrációja folytatódik, az üzleti modellt a minőségi és rugalmas kiszolgálásra kell a építeni, és miközben mindenkinek elsősorban saját magával kellene foglalkoznia, van közös nevező a keleteurópai webáruházakat kiszolgáló csomaglogisztikájában. Palocsay Gézát, a GLS regionális vezetőjét kérdeztük.