#Nagyinterjú
A Nagyinterjú a Kosárérték kiemelt projektje, olyan, a hazai ecommerce világban meghatározó, globális látómezővel bíró és dolgozó szakembereket interjúvol meg, akik nem csak a saját cégük és környezetükről beszélnek, de nemzetközi szintű kitekintéssel is rendelkezve a tágabb iparági összefüggéseket is látják, értik, véleményezik. Bőgel György, Várkonyi Balázs, Kulcsár Róbert, Gerő Viktor…. - hosszú lesz a sorozat, hiszen hónapról hónapra van kibeszélni való, bőven!
-
Mintegy két évtizednyi tandemezés után Radó Mátyás kilépett az Oander kötelékéből. A döntésről azt közölte: hátrébb lép és más dolgokkal fog foglalkozni. A kereskedelmi digitalizációra és az omnichannel fejlesztésre specializálódott ügynökségből távozó menedzsert e döntése hátteréről és a hogyan továbbról is megkérdeztük.
-
Az AI hétköznapivá válásától az olvasás és a könyv elmúlása helyett a tartalomfogyasztás minőségi változását, új szolgáltatások bevezetését és sikerét is várja a könyvipar számára Deák András, a Libri-Bookline Zrt. Digitális Csatornák igazgatója. A menedzsert a könyvpiac és az e-kereskedelem aktuális viszonyáról, az ideális olvasóról és a digitális fejlesztési igényekről is kérdeztük.
-
A „Mennyit ér egy webáruház?” - típusú kérdésre még mindig az a legpontosabb válasz, hogy amennyiért azt el lehet adni. De azt, hogy mikor érdemes eladni és mivel érdemes számolni, illetve lehet-e és hogy lehet egy magyar e-commerce kereskedőnek feljebb srófolnia az eladási árát, nos: abban ad némi kapaszkodót a következő beszélgetésünk. Egy igazi tranzakciós specialistát, Horgos Lénárdot, az Absolvo Consulting partnerét kérdeztük.
Legfrisebb cikkek
-
Az esztergomi, nagy e-kereskedelmi konferencia nyitóelőadása (Gazdasági kilátások az e-kereskedelmi piac számára) nem sok esélyt kínált a jókedvre. A termelés és a fogyasztás aktuális egyensúlykeresési kérdéseit Pogácsa Zoltán a könyveiből, podcastjeiből és megszólalásaiból ismert módon, ábrák, bizonyítások, és összefüggések rengetegével magyarázta - és feszegette. A közgazdász-szociológust közvetlenül az előadása után kérdeztük - azt is tudakolva, milyen szerepben látná szívesen a magyarországi online kereskedőket. - Szabó M. István interjúja.
-
A Modell és Hobby Kft. valamint a JátékNet webáruház ügyvezető igazgatója szerint 2025-ben a jó weboldal már alap, a versenyképességet a logisztikai megoldások fejlesztésével és a nemzetközi piacra lépéssel lehet igazán növelni. Az egykoron a Tesco magyarországi online sikerét kovácsoló Őri Gergelyt az irányváltásokról, a futárszolgálatokról és a nemzetközi terjeszkedésről is kérdezte Balázs Zsuzsanna.
-
Üzleti vállalkozás mellett közösséget is épített Zsámboki Judit, azaz Fóliás Juci, aki szerint a webáruháza valójában nem is fóliát, sokkal inkább sikerélményt árul. Úgy akart sikeres vállalkozást építeni, hogy közben másoknak is segítsen - és ezzel a stratégiával (négygyermekes családanyaként) mára 140 ezer megrendelést tud maga mögött. - Erről is szól Balázs Zsuzsanna friss interjúja.
E-ker hírszemle
-
A Notino számos országban, köztük Magyarországon is sikeresen működő vállalkozás, melyet naponta 140 ezer kiküldött csomag és évi 30 millió vásárló jellemzi. Meg az is, hogy mint több cseh alapítású e-commerce sztár esetében tapasztaljuk: megállíthatatlannak tűnik a növekedése. Michal Vodákot, a Notino marketing igazgatóját (CMO) többek közt arról is kérdeztük, hogy miért fontos a vállalatbirodalmuk számára a magyar piac.
-
Az e-commerce piac koncentrációja folytatódik, az üzleti modellt a minőségi és rugalmas kiszolgálásra kell a építeni, és miközben mindenkinek elsősorban saját magával kellene foglalkoznia, van közös nevező a keleteurópai webáruházakat kiszolgáló csomaglogisztikájában. Palocsay Gézát, a GLS regionális vezetőjét kérdeztük.
-
Június elején ismét Esztergom ad otthont az online kereskedők és az e-commerce szféra nagy találkozójának. A XXI. E-kereskedelmi Konferencia előadói közt Pogátsa Zoltántól Várkonyi Balázsig sok ismert és elismert szakember szerepel, de Rédey Iván más indikátorokra is felhívta a figyelmet. A rendezvény főszervezőjét arról is kérdeztük, hogy milyen gyakorlati, akár a rendezvény másnapjától hasznosítható tudást vihetnek magukkal haza a résztvevők.
Legfrisebb cikkek
-
Az eOptika egyik alapítója, Valner Szabolcs régi motoros az e-kereskedelemben. Nemcsak ő hívta életre az ország legrégebbi és legnagyobb online piacterét, a Vaterát, de befektetőként és csendestársként segítette a Netrisk és az Oszkár Telekocsi felvirágoztatását is. Internetes optikai áruházával már a nemzetközi piacot szeretné meghódítani. - Erről szól Balázs Zsuzsanna friss interjúja.