marketing
-
A kisvállalkozások fontos részét képezik a gazdaságnak, és létfontosságú szerepet játszanak az innováció ösztönzésében és a munkahelyteremtésben. Viszont egyedi kihívásokkal kell szembenézniük, és gyakran versenyeznek a nagyobb erőforrásokkal és piaci erővel rendelkező vállalatokkal. A kis cégek számos stratégiát alkalmazhatnak ahhoz, hogy sikeresek legyenek a versenypiacon.
-
A mai marketing világában a mesterséges intelligencia egyszerre áldás és átok is . Elképesztő hatékonyságot és meglátásokat kínál(na), de komoly kérdéseket vet fel a hagyományos marketingszerepek jövőjével kapcsolatban is. Vajon meddig maradhat az emberi kreativitás az úr?
-
Egy márka hitelessége részben függ attól, hogy ő maga hogyan kommunikál. Másrészt viszont a piac és vásárlók által adott, visszajelzésektől, akár a manapság népszerű UGC videóktól is. Hiába makulátlan ez a kommunikáció, ha a márkáról alkotott vélemény a piacon mást mutat.
Legfrisebb cikkek
-
Egy egytermékes webáruházzal kapcsolatban naphosszat sorolhatnánk a hátrányokat, de nézzünk egy kicsit működése mélyére! Még az is kiderülhet, hogy érdemes foglalkozni vele.
-
Az internet virtuális terében működő webáruházak láthatatlanok addig, amíg az internetes keresők nem dobják fel azokat a világhálón szörfözők képernyőire. Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy a jó marketingen múlik, hogy ez minél gyakrabban megtörténjen. Ez a webáruház indításról szóló sorozatunk következő tétele.
-
A podcast marketing remek eszköze lehet a vállalkozásodnak, akár vállalatoknak, akár magánszemélyeknek értékesítesz. Mégis érdemes pár dologra odafigyelni, hogy valóban megérje ezt a tartalommarketing eszközt használni márkád népszerűsítésére.
E-ker hírszemle
-
Előfordulhatnak olyan mértékű turbulenciák, amikor professzionális segítségre van szükségünk. Tegyünk egy rövid utazást ebben a különböző generációk által lakott világban, hátha kiderül, hogy nem is véletlen a marketing érdektelensége.
-
Az emocionális marketing lényege, hogy muszáj elrugaszkodni egy pillanatra az adatok, mérések és kimért ajánlatok világától. Ebben az univerzumban a termék másodlagos, már-már kiegészítő elemként van csak jelen, az érzelmek pedig teret követelnek maguknak.
-
Mi mindenre lehet hasznos a mindmap? Tervezd meg a vállalkozásod folyamatait mindmap-ben! Használd a vásárlóid user journey-jéhez, hogy jobban megértsd őket és hatékonyabb marketinget tudj építeni számukra!
Legfrisebb cikkek
-
Azt gondolhatjuk, hogy az MI üzleti felhasználása a legjobb dolog, ami vállalatokkal történt a felhő számítástechnika megjelenése óta. Valójában messze nem ennyire rózsás a kép.