marketing
-
Az elmúlt hónapokban több mesterséges intelligenciás (MI) kutatóeszköz jelent meg, ami a marketingeseket igazán lázba hozhatja, mivel a kutatás jószerével napi szintű feladat a számukra, és ez (legalábbis eddig) igazán időrabló tudott lenni. – Londonból jelentkezett be friss tapasztalataival Mészáros Beatrix.
-
Ezer sikeres e-kereskedelmi vállalat tulajdonosa a tagja az eCommerceFuel-nek, mely vélhetően teljesen egyedi tanácsadó vállalkozásnak tekinthető. Valójában nem is vállalkozásról van szó, hanem a kollektív bölcsességre építő közösségről, amely üzleti ötleteket kínál a résztvevők problémáira. Ezek közé tartoznak azok az áprilisi napok, amelyekre marketingkampányt lehet építeni.
-
A reklámkészítőket szokás a mesterséges igénykeltés ördögi mestereinek láttatni. Marketingesek milliói dolgoznak azok, hogy szegény, ártatlan fogyasztó olyan (és olyan mennyiségű) sz✳rt megvegyen, amire valójában nincs is szüksége. Eddig a sztereotípiák. Nézzük most meg, mi a helyzet azzal a bizonyos ”szükséggel” és hogy miben mesterkedj, ha fenntartható marketinget űznél. A végére hagytuk 2025 nyerő eszköztárát.
Legfrisebb cikkek
-
A videó a legerősebb médium, amivel meg lehet nyerni az interneten keresgélők figyelmét. Nem véletlen, hogy az online kereskedők is igyekeznek kihasználni ezt. A tavaly karácsonyi vásárlási statisztikák azt mutatják, hogy a fogyasztók több mint fele TikTok-videókból merítette az „ihletet” az ajándékok megvásárlásához.
-
Az alábbi listában az általam leggyakrabban használt digitális és marketinges eszközöket mutatom be, hogy ha van köztük olyan, amit még nem használsz, azzal időt és pénzt spórolj magad és a céged számára. Ezek az eszközök segíthetnek neked abban, hogy hatékonyabban foglalkozz a céged SEO-jával, közösségi médiájával, marketingjével... - Na, akkor kezdjünk bele!
-
A ChatGPT, jelentős előnyt nyújthat a kis- és középvállalkozásoknak, segítve a működés hatékonyságát. Automatizálható vele az adminisztráció, például ügyféllevelek kezelése, kimutatások készítése vagy termékleírások írása. A webshopok számára személyre szabott ajánlatokat és jobb ügyfélélményt kínálhat, miközben optimalizálja a készletkezelést és az ügyfélszolgálatot. Az MI alkalmazása versenyelőnyt jelent a piacon.
E-ker hírszemle
-
Minden sikeres vállalkozás elméletileg tudja, hogyan kell elköteleznie és megtartania a vásárlóit. De az ügyfél kezelése nem könnyű feladat, különösen, ha valaki még csak egy induló vállalkozás tulajdonosa! Ahhoz, hogy egyedi élményt nyújtsunk e-kereskedelmi márkánkról, meg kell terveznünk és sikeresen végre is kell hajtanunk néhány ötletes elköteleződési stratégiát.
-
A kisebb webáruházaknak komoly kihívást jelenthet a mesterséges intelligencia valamilyen modelljének alkalmazása tevékenységükben, ám ha nem is teszik ezt, akkor sem kerülhetik el, hogy szembe találkozzanak az MI-vel. Például az a veszély fenyegeti őket, hogy lemaradnak a mesterséges intelligenciával támogatott internetes keresések találati listáiról.
-
A kisvállalkozások fontos részét képezik a gazdaságnak, és létfontosságú szerepet játszanak az innováció ösztönzésében és a munkahelyteremtésben. Viszont egyedi kihívásokkal kell szembenézniük, és gyakran versenyeznek a nagyobb erőforrásokkal és piaci erővel rendelkező vállalatokkal. A kis cégek számos stratégiát alkalmazhatnak ahhoz, hogy sikeresek legyenek a versenypiacon.
Legfrisebb cikkek
-
A mai marketing világában a mesterséges intelligencia egyszerre áldás és átok is . Elképesztő hatékonyságot és meglátásokat kínál(na), de komoly kérdéseket vet fel a hagyományos marketingszerepek jövőjével kapcsolatban is. Vajon meddig maradhat az emberi kreativitás az úr?