márkaépítés
-
A vásárlók manapság gyakrabban váltanak márkát, mint valaha, a kedvezmények pedig ma már nem elegendőek a hűséges vevőkör kialakításához. A hagyományos vásárlói hűség erodálásának és az olyan hagyományos marketing stratégiák, mint kedvezmény vagy kuponakciók ma már nem elégségesek. Még a nagy márkák számára sem elég ahhoz, hogy magához láncolják fogyasztóikat.
-
Sokan gondolják, hogy a vizuálisan igényes webshop önmagában elegendő a sikerhez. A valóság azonban ma már sokkal árnyaltabb, mert egyre inkább a márka válik döntő tényezővé. Vagyis az, hogy mit jelent az adott webshop a vásárló számára, és milyen érzelmi kötődés alakul ki iránta. Vegyük végig lépésről-lépésre: hogyan működik a márka, mint konverziós tényező!
-
A kisvállalkozások fontos részét képezik a gazdaságnak, és létfontosságú szerepet játszanak az innováció ösztönzésében és a munkahelyteremtésben. Viszont egyedi kihívásokkal kell szembenézniük, és gyakran versenyeznek a nagyobb erőforrásokkal és piaci erővel rendelkező vállalatokkal. A kis cégek számos stratégiát alkalmazhatnak ahhoz, hogy sikeresek legyenek a versenypiacon.
Legfrisebb cikkek
-
A márkaépítés ijesztően hangozhat egy kis webshop vagy webáruház tulajdonosának, ám egy amerikai e-kereskedő, aki nem ezt a szakmát tanulta az iskolában, úgy véli, egy kisvállalkozás is márkává válhat. A titok a kereskedelmi márka definíciója? „A márka egy érzést ad az embereknek.”