konverziónövelés
-
A releváns termékajánlások nagyban tudják javítani a felhasználói élményt, ezáltal növelik a konverziót, a vásárlói hűséget és elkötelezettséget is.
-
A SWOT elemzés egy, a marketingben gyakran használt módszer, amely a stratégiaalkotás folyamatában játszik fontos szerepet, és e-kereskedelmi vonatkozásban is tökéletesen használható.
-
A kosárelhagyások komoly elmaradt bevételt jelentenek az e-kereskedelmi piac valamennyi szereplőjének. Cikkünkben sorra vesszük a jelenség leggyakoribb okait, és azt is bemutatjuk, hogyan ösztönözhetjük a vásárlókat a vásárlás folytatására.
Legfrisebb cikkek
-
Hogyan hasznosíthatod jobban a vállalkozásod kereskedelmi adatait, és hogyan válhatnak a megismerhető piaci adatok gyors, biztonságos, sőt akár automatizált döntésekké, majd javuló konverziós mutatókká?
-
Korábbi írásunkban már bemutattunk egy konverzióoptimalizálási keretrendszert, most pedig további segítséget szeretnénk neked adni, hogyan halld meg és derítsd ki a látogatóid kérdéseit, amiket soha nem tesznek fel neked.
Legfrisebb cikkek