Humanize
-
Az e-kereskedelem világában a vásárlói élmény már jóval a rendelés leadása előtt elkezdődik. A szállítással kapcsolatos információk – különösen azok elhelyezése, vizuális megjelenítése és egyértelműsége – döntő hatással vannak arra, hogy egy látogatóból végül vásárló lesz-e. A Humanize-nál azt tapasztaljuk, hogy az átgondoltan megtervezett szállítási információk nemcsak a bizalmat növelik, hanem a kosárelhagyások számát is csökkentik, így végső soron javítják a konverziós arányt is.
-
A CX nem más, mint az az összbenyomás, érzés, amit az ügyfél a márkáddal, webshopoddal kapcsolatban átél, az első kattintástól kezdve a termék átvételén át egészen az esetleges ügyfélszolgálati interakcióig. De tudod mit? Elmagyarázom neked ezt az egész ügyfélélmény paradigmát a saját példámon keresztül! Ez ott kezdődik, hogy az édesapám 1989-ben indította a vállalkozását...
-
Alapvető tervezési elv, amely minden felhasználó számára biztosítja a digitális tartalmak elérhetőségét. A termékek és a szolgáltatások akadálymentességéről szóló EU-s rendelet 2025. június 28-tól lép hatályba. Ez előírja majd, hogy a digitális termékeknek és szolgáltatásoknak mindenki számára egyenlő eséllyel hozzáférhetőnek kell lenniük.
Legfrisebb cikkek
-
Idén nyáron a hazai webshopok négy százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat, hogy mintegy ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma. Ez is kiderült a Visa támogatásával készült friss Shoprenter kutatásból.
-
Nincs szükség matematikus végzettre az előfizetéses online kereskedelem egyszeregyének megértéhez. A vásárlónak rendszeresen szüksége van valamire, amit a kereskedő szolgáltatásszerűen, automatikusan időközönként kiszállít neki.
-
Nélkülözhetetlen, hogy az e-kereskedelmi ágazat szereplői naprakész információkkal rendelkezzenek a piac aktuális állapotáról és trendjeiről. E célt szolgálja a Shoprenter 2008 óta, évente készített pillanatfelvétele: a Nagy Webáruház Felmérés. A már zajló, immár 17. kutatás átfogó képet nyújt a magyar e-kereskedelem fejlődéséről és változásairól.
E-ker hírszemle
-
A webáruházakban bevezethető előfizetéses rendszerek időszerűségéről, előnyeiről, nehézségeiről és törvényszerűségeiről ült le egymással beszélgetni Stampf Attila ügyfélélményfolyamat-tervező, a Humanize stúdió társtulajdonosa és vezetője, Rab Máté, a Shoprenter ügyvezetője és Kulcsár István Róbert, a Shoprenter társtulajdonosa.
-
Az előfizetéses modell évente 50 százalékot meghaladó mértékben bővül a globális e-kereskedelemben, míg Magyarországon (az alacsony penetráció miatt) ennél akár is nagyobb növekedés lehetséges. A Vevőből Előfizető Program e trend kiaknázásáról szól.
-
A friss Nagy Webáruház Felmérés szerint a magyar webshopok ma az előfizetéses modell használatával, az ügyfélszolgálati kommunikációval és a marketingfeladatokkal küzdenek a leginkább.
Legfrisebb cikkek
-
Az újra megtartott Retail Experience Meetup most arra kereste a választ, hogyan nyerhető meg a Z generáció figyelme és érdeklődése az online marketing segítségével. Volt pár jó tapasztalati beszámoló...