Skip to content

e-kereskedelem

432616450_778391547150122_4463321208093655235_n
-
A globális e-kereskedelmi ágazat, az irányadó trend gyorsan változik. A mögöttünk álló, meglehetősen nehéz tavalyi év után nyilvánvaló, hogy az online vállalkozásoknak lépést kell tartaniuk a legújabb e-kereskedelmi trendekkel és a folyamatosan változó fogyasztói igényekkel.
webshop
-
Minden e-kereskedő arról álmodik, hogy felépíti a webshopját, ami azután csak szépen termeli a pénzt. Ám ezen az úton számos banánhéj vár rá, amit, ha figyelmen kívül hagy, az álom így rémálommá válhat. Ezt a témát járja körbe a webshopok indításáról szóló sorozat 3. része. 
webáruház
-
Az elektronikus kereskedelem világát ismerők szerint: mielőtt valaki webshop vagy webáruház indításába kezd, egy dolgot feltétlenül tisztáznia kell magában. Azt, hogy készen áll-e vállalni ennek minden nehézségét?
e-kereskedelem_2024_1
-
Az elektronikus kereskedelem erősen technológiaigényes tevékenység, ezért elkerülhetetlenül, állandó változásokkal, helyenként a korábbi megoldásokat leromboló újításokkal jár. Így lesz ez 2024-ben is. Sőt!
shopify
-
Szuperlatívuszokban írnak a tőzsdei szakírók az ecommerce ipar két régi és egy új vállalatáról, amelyekbe annak ellenére érdemes tőkét fektetni, hogy részvényeik nagyon drágák. Igen, az egyikük a Shopify
gd10
-
A Growww Digital kíváncsi volt, hogy fennállása óta, 2013-tól mekkorát lépett előre a hazai online kereskedelem, ezért egy infografikában foglalta össze a legérdekesebb adatokat.
Romlik a kiskereskedők helyzete, de kivédhető a csökkenés
-
Tavaly októberhez képest 6,5 százalékkal mérséklődött a magyar kiskereskedelmi forgalom mértéke. A csomagküldő és internetes kiskereskedelemnél is 2,3 százalékos visszaesés tapasztalható - közölte a KSH.
piaci_korkep_krea01
-
Az online vásárlói attitűdökkel és a B2C e-kereskedelmi értékesítésekkel kapcsolatos legfőbb adatokat és trendeket is összefoglaló European Ecommerce Report 2023 szerint Magyarországon az internetes vásárlók részaránya csökkenni fog.
neuromarketing_krea03
-
A átkattintások és az organikus forgalom növelés, illetve a vásárlói folyamat rövidítés és a konverziós arány növelés után a neuromarketingben rejlő lehetőségekről szóló sorozatunkban a tudatos döntéshozási stratégiákat és ezek SEO-ban kiaknázható előnyeit mutatjuk be.
konyv_krea01
-
Az alábbiakban az Ecommerce Hungary elnökének gondolatait közöljük Ocskay László és Radó Mátyás „Egységesített kereskedelem” című könyve kapcsán.