Skip to content

KelkooGroup

KelkooGroup
kelkoo-logo
1062 Budapest, Andrássy út 100.

A KelkooGroup egy 20 éves európai e-kereskedelmi platform, mely összeköti a vásárlókat a webáruházakkal. A cég a Google első Prémium Shopping partnere. Fő tevékenysége, hogy saját árösszehasonlító oldalaival, kiadói hálózatával és Google Shopping hirdetésekkel forgalmat generáljon webáruházak számára.

A KelkooGroup 26 országban van jelen, ahol fejlett mesterséges intelligencia-alapú technológiával vásárlók millióinak mutatja be a partnerwebáruházak termékkínálatát.

A cégcsoport számos brandet üzemeltet, melyekből a legfontosabbak a Kelkoo, Leguide.com és a Ciao. A saját weboldalak mellett a cég 2700 weboldalból álló saját kiadói hálózattal rendelkezik.

A KelkooGroup egyéni megoldásokat használ shopping hirdetések futtatásához, attól függően, hogy a webáruház partner teljes kontrollt szeretne a shopping hirdetéseknél, vagy a Kelkoo-ra bízza a kampányok kivitelezését és optimalizálását.

Termékek listázása a Kelkoo weboldalain és forgalom generálás shopping hirdetésekkel. A partner webshop termékei 24-48 órán belül megjelennek a Google Shopping hirdetésekben és a Kelkoo weboldalain. A szolgáltatás CT (átkattintás) alapú, adott kategóriára egy árat használ a vállalat, így a generált havi forgalom nagysága nagy biztonsággal tervezhető. A Kelkoo CT árai már tartalmazzák a hirdetés teljes költségét. A hirdetésekért nem kell előre fizetni, az adott hónap végén kerül a tényleges költés kiszámlázásra. Ennek felső határát a webshopok a Kelkoo extranet rendszerben tudják állítani, ugyanitt tudják a napi forgalmat is nyomon követni, vagy számláikat elérni. A szolgáltatás főleg kis és közepes méretű webáruházak részére hasznos, mivel úgy jelenhetnek meg a termékeik a Google Shopping rendszerében, hogy ahhoz a webáruházaknak nem kell magához a shopping kampányhoz érteniük. A shopping hirdetésekből a látogatók közvetlenül a webshop adott termékoldalára érkeznek.

Kelkoo CSS szolgáltatás közepes és nagyobb forgalmú webáruházak számára, ahol a shopping hirdetéseket saját, vagy kiszervezett PPC specialisták kezelik. A szolgáltatással aktiválható a CSS-ek 20%-al magasabb licitértéke a shopping rendszerben, így az adott hirdetési kerettel több felhasználót lehet elérni a Google Shoppinghoz képest. A szolgáltatás díjazása rugalmas, lehet havi díj alapú és / vagy a shopping költéshez igazodó jutalék.

Azon webáruházak számára melyek szeretnék kihasználni a Kelkoo Shopping Ads lehetőségeit, de nincs saját PPC csapatuk a kampányok kezelésére a Kelkoo Managed Ads a megoldás. A hirdetéseket a cég PPC specialistái végzik a webshop által meghatározott célszámok elérését figyelembe véve. Stratégiai irányok meghatározása, shopping feed optimalizáció, versenytárs figyelés, havi riportok és folyamatos konzultáció jellemzi ezt a szolgáltatást. A tevékenységet a vállalat londoni shopping specialista csapata végzi, a kapcsolattartásban és az esetleges nyelvi akadályok elhárításában a magyar képviselet segít.