E-kereskedelmi és kommunikációs szakember, szakmai konferenciák rendszeres előadója.

Küldetése a digitalizáció fontosságának és az e-kereskedelemben rejlő lehetőségeknek minél szélesebb körű terjesztése. 20+ éves marketing és értékesítési területeken szerzett tapasztalatokkal rendelkezik. Nyelvismeretének köszönhetően otthonosan mozog a CEE régió országaiban. Többek közt FMCG vállalatoknál (Unilever, Heineken, Pepsi) szerzett tapasztalatai után 2016-ban a folyamatosan fejlődő online világra váltott. 2016 és 2018 között a mall.hu webáruház ügyvezetője volt. Ezt követően több e-kereskedelmi projektben is részt vett, de az offline világgal eközben sem hagyott fel. Évekig a KOMETA marketingigazgatója volt, és közben dolgozott a Dataweps sikeres magyarországi bevezetésén, amely azóta már az Árukereső részét képezi. Jelenleg a shoptet.hu, a régió piacvezető webáruház szolgáltatójának magyarországi csapatát vezeti.