Skip to content

YouTube

A YouTube Shorts-ban rejlő marketinglehetőségek
-
A 2020-ban Indiában debütáló YouTube Shorts nem titkolt célja, hogy a Snapchat által kitalált, majd a TikTok-on és Instagram Reels-en csúcsra járatott, rövid videós tartalmak piacára betörjön.
Főként a fiatalabbak többsége videókra hagyatkozik a vásárlás során
-
A Shopify legújabb modulja, a YouTube Shopping mind a tartalomkészítők, mind a kereskedők számára lehetőséget teremt, hogy kiaknázzák a két platform közötti szinergiákat.
Az Amazon megelőzte a YouTube-ot a hirdetési piacon
-
Az óriáscég hirdetési üzletága több bevételt termelt éves szinten, mint a cég fizikai üzletei ezzel többet ért el a hirdetésekből, mint a YouTube.
Tények és tippek a YouTube ajánlórendszerével kapcsolatban
-
Elterjedt tévhit, hogy a platform legnagyobb forgalmát a keresősáv generálja, pedig a YouTube felmérései alapján a forgalom túlnyomó része az ajánlórendszernek köszönhető.
Így optimalizáld tartalmaidat a YouTube-ra
-
A YouTube-on a tartalom mellett az is fontos, hogy a platform keresőmotorja által előnyben részesített anyagokat készítsünk.
Harcba indul a YouTube a kereskedők kegyeiért
-
A nagy videós platformok közül utolsóként úgy tűnik, végre a YouTube-ra is megérkeznek a megvásárolható termékajánlatokat tartalmazó videók.
Új, kereskedőknek szánt hirdetési formátum érkezik a Youtube-ra
-
Még inkább vásárlásra buzdító, kifejezetten e-kereskedőket megcélzó hirdetési formátummal rukkol elő a YouTube.
Új, kereskedőknek szánt hirdetési formátum érkezik a Youtube-ra
-
Népszerű YouTube-csatornát építeni és fenntartani kemény munkával jár. Ha igazán sikeres lesz, természetesen minden befektetett energia megtérül, ez azonban sokkal nehezebb, mint amilyennek elsőre tűnik.
Közösségi Média körkép 2019
-
Továbbra is vezet a Facebook, de a marketing szakma kezd rájönni arra, hogy ideje több lábon állni és nem egyetlen platformtól függeni. Nézzük a legfontosabb változásokat!
Pre-roll szpotok – hogyan (ne) csináljuk?
-
A pre-roll szpot, azaz az online videók elé bekerülő reklámszpot nagyon hatékony eszköz lehet, ha helyesen alkalmazzuk.