Skip to content

piaci infók

7 tipp a weboldalad javításához az E-A-T irányelvekkel összhangban
-
Az üzemeltetők 42%-a nem méri a konverziós arányt, 22%-uk nem tudja mennyi az átlagos kosárérték, mégis több a fele növekedett a Nagy Webáruház Felmérésben részt vevő webáuházaknak a kutatás eredményei szerint.
A brit ingázók az online vásárlás bajnokai
-
A kutatás szerint az ingázók több mint fele, 51%-a általában vásárol munkába menet.
dhl-sorozat-IT
-
Garantálható-e a siker a 14%-os növekedésben levő olasz e-kereskedelmi piacon, ha exportálni szeretnénk? Útmutatónkból kiderül, mire érdemes figyelni.
GKID - Árukereső.hu: jelentősen lassult az e-kereskedelem 2022-ben
-
Az online FMCG-forgalom kb. 70 milliárd dollárt tett hozzá az e-kereskedelemhez az elmúlt két évben
Franciaország
-
A francia piac egy e-kereskedelmi mini-boom előtt áll, ezzel a helyzettel pedig minden exportban gondolkozó webáruháznak érdemes élni.
Hogyan kereskedjünk Németországban?
-
A németek híresek precizitásukról és hatékonyságukról, de vajon ez viszi előre gazdaságukat? Hol vannak lehetőségek az új vállalatok számára a világ negyedik legnagyobb gazdaságában?
DHL UK
-
Az Egyesült Királyság régóta az online kereskedelem egyik fellegvára Európában. De mitől pörög így az online piac, és mit kell tudnia egy magyar webáruháznak, ha piacra szeretne lépni a világ ötödik legnagyobb gazdaságában?
Külföldre nyitnál? Ezek a legértékesebb piacok
-
A világ legértékesebb piacainak rangsora jó kiindulópont lehet ahhoz, hogy tervezni kezdjük az e-kereskedelmi export tevékenységünket.
AliBaba
-
A folyamatos terjeszkedés jó hatással van a bevételre, de negatívan érinti a profitot az Alibaba csoportnál.
Elindult a 14. Nagy Webáruház Felmérés a hazai webshopok körében
-
A hazai webáruházak több mint kétharmada könyvelt el forgalomnövekedést a tavalyi évben, azonban az üzemeltetők 21%-a egyáltalán nem méri a konverziós arányt.