Skip to content

növekedés

Átlépte az 1 billió dollárt az USA e-kereskedelmi forgalma
-
Az e-kereskedelem egy éves forgalma meghaladta az 1000 milliárd dollárt az USA-ban. A mérföldkő októberben érkezett el, amikor az elmúlt 12 hónap során eladott termékek összértéke átlépte ezt a határt. 
RXEU 2022: Hogy alakulnak a vásárlási szokások Európában?
-
Szlovákia most az e-kereskedelem laboratóriuma. A december óta tartó a lezárások hatására minden elképzelhető e-kereskedelmi rekord megdőlt.
A nagy bumm után így készülj fel a kiegyensúlyozott növekedésre
-
A növekedés tartóssá alakításáról beszélgettünk Lakos Péterrel, az eOptika.hu társalapítójával, a Virgo e-commerce szakértőjével és termékfejlesztési tanácsadójával.
Az Amazon modell: Évi 77%-os fenntartható növekedés webshopoknak
-
Hogyan vált az Amazon egyszerű könyvkereskedőből e-kereskedelmi óriássá? A titok az innovatív növekedési modelljében rejlik. Ismerd meg az Amazon modell elemeit! Cikkünkben vár egy ajánló arról is, hogy hol tudod beszerezni az alkalmazásához szükséges tudást.
IGD-kutatás: évi 20% fölötti bővülést ígér az online élelmiszerpiac
-
Kiemelkedő növekedés várható a következő 5 évben az online élelmiszerpiacokon.
534 milliárd eurós volt tavaly az EU e-kereskedelmi piaca
-
A növekedés két számjegyű volt 2017-ben, és az idén valószínűleg gyorsulni fog.
Google Shopping
-
A Google Shopping néhány év alatt a leggyorsabban növekvő e-kereskedelmi platformok közé került. Tavaly a szolgáltatás számos új funkcióval bővült.
A 10 legjobban teljesítő kiskereskedelmi cég 2021-ben
-
Leginkább az árakkal és a szolgáltatás minőségével lehet megnyerni a vevőket a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatása szerint.
Nagy siker az aznapi kiszállítás és a próbalehetőség Angliában
-
Miközben a piac számos szereplője azon gondolkodik, érdemes-e belefogni az aznapi kiszállítási fejlesztésébe, egy nagy brit e-kereskedő már bizonyított.
42C9F133-B787-4081-9B85-85AEC00F3263
-
Az Auchant intenzíven foglalkoztatja a korszerű technológiai megoldások, például az automata boltok bevezetése, de hogy látják ma Magyarországon az online FMCG piacot?