Skip to content

Kína

alibaba
-
A kínai Alibaba néhány éve Ázsia legértékesebb vállalata volt. A technológiai vállalatok startup korukban olyan újításokat hoznak, amivel kiütik a piacon lévő versenytársaikat, ám ha nagyra nőnek fordulhat a kocka. Ez a jelenség elérte e-kereskedelem világát is.
pinduoduo1
-
Függővé tette a fogyasztókat extraolcsó, extragyors vásárlási modelljével az elektronikus kereskedelem új kínai sztár platformja, a Pinduoduo. A harmadik negyedévben 94 százalékos növekedést produkáló cég jövőjével kapcsolatban a szakértők máris kételkedő hangnemre váltottak. Senki sem hisz abban, hogy ez a diadalmenet sokáig fenntartható.
fakeoriginal2
-
A fejlett világ jómódú lakói hajlamosak megfeledkezni arról, hogy náluk jóval szegényebbekkel osztoznak a Föld bolygón. Pedig, ők tudják: mi a jó üzlet, a jó B2C és B2B kereskedés titka.
china_usa_b2b_krea01
-
A kínai gazdaság gyengesége tovább ösztönözte a B2B-szolgáltatásokat kínáló kínai vállalkozásokat, köztük az Alibabát is, hogy az amerikai piacon elért terjeszkedéssel kárpótolják magukat halványabb hazai teljesítményükért.
anim_ai_krea01
-
Egy kínai-amerikai cég megtalálta a rajzfilmkészítésben azt a területet, ahol fájdalommentesen, de igen hasznosan besegíthet a mesterséges intelligencia. Nem, a humán kreativitás nem lecserélhető.
Vége még nincs, de már lelassult a Kínai csoda
-
Kína szerepe a teljes e-kereskedelmi szektorban megkérdőjelezhetetlen, ezért bármi történik az ázsiai pártállamban, az hatással van például a magyarországi helyzetre is.
Növekvő hatékonyság: magára találhat az Alibaba
-
A Covid-19 okozta lezárások után, a hatóságok folyamatos vizsgálódása és a törvényhozók egyre keményebb fellépése ellenére is úgy tűnik, magára találhat a kínai e-kereskedelem zászlóshajója.
Az Amazonhoz hasonlóan a Walmart piacterét is megszállták a kínai kereskedők
-
Alig egy év alatt a Walmart nyílt piacterén már több lett a kínai eladó, mint minden más nemzet kereskedői együttvéve, ideértve az amerikaiakat is.
Növekvő hatékonyság: magára találhat az Alibaba
-
Az Alibaba hazai kereskedelmi tevékenységből származó profitja 20%-ot zuhant, volumene mindössze egy számjegyű növekedésre volt képes, miközben a nemzetközi piacokon 18%-kal sikerült növelniük a bevételeiket.
A Shopify a JD.com segítségével hódítja meg Kínát
-
Az e-kereskedelmi óriáscéggel, a JD.com-mal létesített partnerkapcsolat révén az Egyesült Államokból Kínába történő értékesítés átfutási ideje a jelenlegi 12 hónapról 3-4 hónapra csökkenhet.