Skip to content

kampány

karácsonyi készülődés
-
Ahhoz, hogy a karácsonyi szezon igazán jól sikerüljön, alapos felkészülésre van szükség, mivel ilyenkor az üzletünk kemény próbatételnek van kitéve. Ehhez adunk most néhány tippet.
deepfake_krea01
-
Számos aspektusával foglalkoztunk az utóbbi időben az öntanuló algoritmusokon alapuló AI eszközök különböző területekre gyakorolt hatásaival. E-kereskedőként azonban talán az a legfontosabb kérdés: hogyan segíthet bennünket mindez új ügyfelek megszerzésében? Ez a kérdés a deepfake esetében is ugyanez.
Kosárérték Marketingnaptár 2023: egy kis segítség a kampányaidhoz
-
Idén is elkészült a Kosérérték éves marketingnaptára, hogy ne maradj le az év jeles napjairól, kiemelt vásárlási időszakairól és legfontosabb eseményeiről.
A sikeres termékbevezető kampány elemei
-
Egyes kereskedelmi iparágakban népszerű stratégiai eszköz, hogy egy új termék bevezetését előértékesítési kampánnyal kötik össze. Ez a taktika nem csak a videojáték-ipar privilégiuma, más szektorok marketingesei éppúgy élnek vele.
Miért nem tud nálunk igazán pofátlanul olcsó lenni a Black Friday?
-
Sok cikket írtunk már arról, hogy hogyan maximalizálhatjuk Black Friday értékesítéseinket. Most azonban 5 olyan kampányt szeretnénk bemutatni, amelyek az elmúlt évek során rendhagyó módon értelmezték a fekete pénteket.
Így hirdessük PPC kampánnyal a Black Friday akciónkat
-
A Black Friday idején mire érdemes figyelni, hogyan célszerű ebben az időszakban PPC kampányt indítani?
Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába
-
A Black Friday időszakában óriási a reklámzaj. Marketing szakembereket kérdeztünk arról, mit tehet ilyenkor egy kereskedő, hogy felhívja ajánlatára a figyelmet.
Black Friday felkészülés
-
A Black Friday sikeres teljesítéséhez időben elkezdett és tudatosan felépített csapatmunkára van szükség. Mutatunk 10 gyakorlati tippet, hogy a felkészülés az idei évben még könnyebben menjen.
Így teheted tönkre az UTM paraméterekkel a méréseidet
-
Az UTM paraméterezés a kampánykövetés hasznos eszköze, azonban a nem megfelelő használata minden mérésünket meghamisíthatja.
Influencer marketingben gondolkozol? Ezeket a számokat ismerned kell!
-
Az amerikai marketingszakemberek 84 százaléka hozott létre influencer kampányokat 2017-ben, és a jelek szerint ez a mutató az idén sem fog csökkenni.