Skip to content

divat

A Zalando a ChatGPT-t alkalmazza divatasszisztensnek
-
A német fast-fashion nagyágyú az OpenAI rendszerét használja majd a vásárlók különleges kérdéseinek megválaszolásához, ami új korszakot nyithat az ügyfélszolgálat történelmében.
Zalando - túl az ötvenmillió aktív vásárlón
-
Az európai online divatóriás történelmi magasságokba emelkedett, miután először lépte át az ötvenmilliót az aktív vásárlók száma az oldalon.
Ruhapróba a metavezumban: ez lenne a divatipar jövője?
-
Több cég is próbálkozik a fizikai bolthoz hasonló vásárlási élmény megteremtésére a virtuális valóságban, egyesek már kézzelfogható sikerrel - írja az E-Commerce Times.
A H&M is teszteli a fizetős visszaküldést
-
Az akvizíció után a cégek platformjain lebonyolított rendelések száma elérheti a havi egymilliót is.
Európába is megérkezik az Amazon luxusruha-üzletága
-
Öt európai országban indítja útjára az Amazon a Amazon Fashion Luxury Stores-t. A tengerentúli óriáscég azt ígéri, induláskor nyolc luxusmárkát kínálnak, és hamarosan több országban is terjeszkednek.
Figitális ügyfélélmény a divatiparban: ruhapróba virtuálisan
-
Figitális értékesítésről szóló cikksorozatunk ezen részében a divatiparba épp betörni készülő új technológiának, a virtuális ruhapróbának járunk utána.
használt termékek
-
Sok márka adta át a korai e-kereskedelmi tevékenységét harmadik félnek, hogy azok értékesítsék, és ezzel el is veszítették ennek a szegmensnek a nagy részét - most ugyanez történik a használt termékek eladásával.
Az About You webáruház tovább szárnyal
-
Több mint 50 százalékos bevétel-növekedést ért el 2021 Q2-ben a német online divatkereskedő cég, de a DACH régión kívül jelentősek a veszteségek.
Ruhajavítási programot indít a Zalando
-
A pilot programként elinduló Care&Repair kezdeményezéssel a vezető német divatipari kereskedő a ruhák élettartamának meghosszabbítását, ezen keresztül pedig a fenntarthatóságot tartja szem előtt.
A magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divatwebshopokban
-
Megjelent a GLAMI divatkereső Fashion (Re)search piackutatási projektjének legfrissebb jelentése a magyar online divatkereskedelem aktuális állapotáról.