Skip to content

COVID-19

A kiskereskedelmi ágazat kezd kilábalni a válságból
-
A 2019-es szintet már több mint 10%-kal haladja meg az elmúlt hetek bolti kiskereskedelmi forgalma.
Nyitva lehetnek a webshopok az új járványügyi intézkedések értelmében
-
Meredek emelkedésnek indult az e-kereskedelmi forgalom, ha bejön a papírforma, a „szokásos” év végi szezonális forgalomnövekedés rekordszintű bővülést, valamint számos kellemetlenséget hozhat.
Hogy váltak a leggyorsabban növekvő vásárlói csoporttá a babyboomerek?
-
A vásárlói prioritások legnagyobb változása a baby boomer-generáció tagjai között ment végbe, legalábbis ez derül ki az amerikai Nemzeti Kereskedelmi Szövetség (National Retail Federation) tanulmányából.
COVID alatt és után: milyen közösségimédia-trendek várhatóak még 2020-ban?
-
Az alábbiakban azokat a még 2020-ban várható social media trendeket szedtük össze, amelyek segíthetnek Neked, hogy, az üzeneteid minden esetben eljussanak célközönségedhez.
Nyitva lehetnek a webshopok az új járványügyi intézkedések értelmében
-
Szemünk láttára változott meg a kereskedelem megszokott rendje, trendje az elmúlt hónapokban. A koronavírus-járvány hatására számottevően élénkült az online kereskedelem Európa-szerte, melynek hatása a korlátozások enyhítése után is megmarad.
Egekbe emelkedett az Etsy kézműves piactér forgalma
-
A Covid-19 járvány következtében még a tavaly karácsonyi rekordszezonhoz képest is sikerült 25 százalékkal nagyobb forgalmat bonyolítania az Etsy kézműves piactérnek.
A koronavírus nyertese?! – lendületben az e-kereskedelem - GKI Digital
-
Az új vásárlók megjelenése és a karácsonyi szezont idéző csomagszámok vajon meddig tartják lendületben az e-kereskedelmi piacot és hogyan reagáltak a helyzetre a kereskedők? – ezekkel a kérdésekkel foglalkozik a GKI Digital friss online kiskereskedelmi gyorsjelentése.
Új normák jöhetnek az e-kereskedelemben a járvány után
-
A koronavírus-világjárvány átalakította az internetes kereskedelmet. Új vásárlók jelentek meg, a piacok pedig nemcsak az alapszükségleteket kielégítő termékeket tekintve váltak lényegében keresletivé.
Dinamika tekintetében 2016 óta a leggyengébb első féléves teljesítményét produkálta a belföldi online kiskereskedelem
-
A magyarok egyharmada arra számít, hogy a COVID-19 koronavírus 4-6 hónapon belül véget ér, 5 százalék szerint viszont 12 hónapnál is tovább tart.
A koronavírus hatása a bolti vásárlói élményre
-
A koronavírus-világjárvány rengeteg üzletnek ártott világszerte, az e-kereskedelem láthatóságát azonban feltétlenül megnövelte. Már most adunk néhány tippet, amelyek segítségével az újonnan érkező vásárlók megtarthatók a járvány utáni időkre is.