Skip to content

black friday

mobilvevők
-
Évekkel ezelőtt megjövendölték a mobil vásárlási túlsúlyt, de csak nem igazolódott - egészen mostanáig. A mobiltelefonokról indított vásárlások előretörése most mégis új helyzetet teremt az elektronikus piactereken, elsősorban a kis- és közepes boltokat vezetők számára.
0003
-
A Black Friday-t megelőzően az eMAG megmutatta az új raktárkomplexumát: óriási és impozáns. A kereskedő cég ügyvezetője kijelentette, hogy semmilyen módon nem kivételeznek majd az eladókkal, és nem hozzák jobb helyzetbe a saját maguk által forgalmazott termékeket sem.
A pontosan lőtt reklám: SMS-sel kontrollálható a vásárlók figyelme
-
Az online videók korában sokan a közelmúlt elhasznált, "lejárt" reklámeszközének tarthatják a rövid szöveges üzeneteket. Pedig a jól időzített, jól szövegezett SMS-sel aktuálisan is fel lehet kelteni a potenciális vásárlói érdeklődést.
ünnepi_időszak
-
Az iskolakezdés ugyan rendre felpörgeti az augusztus végi forgalmat, ám az előrelátó kereskedő ilyenkor már a karácsonyi időszak akcióit és kampányait kezdi tervezni. Nem lehet elég korán elkezdeni.
Az Amazon ráül a kiskereskedők pénzére
-
Csak egy héttel a termék kézbesítését követően utalja át mostantól az Amazon a vételárat a kereskedőinek. Az évvégi rohamok kiszolgálása érdekében érdemes nagyon betárazni a raktárba.
Az eMAG idén is egyetlen napra időzíti a Black Friday akcióit
-
November 18-án tartja az akciót a hazai e-kereskedelmi szektor legnagyobb szereplője, amelynek képviselői a piaccal kapcsolatos tapasztalataikat is megosztották sajtótájékoztatójukon.
Black Friday 2022: Az Ecommerce Hungary óvatosságra int
-
Az e-kereskedelmi szektor legnagyobb hazai szervezete szeretné felhívni a figyelmet arra, hogy a novemberi akciók remek lehetőségeket kínálnak, de ebben az időszakban is csak tudatosan érdemes vásárolni.
Black Friday 2022: Az Ecommerce Hungary óvatosságra int
-
A gazdasági és megélhetési válság ellenére a lakosság fele tervezi, hogy vásárol valamit a Black Friday alatt az e-kereskedelmi szakértő LogiNet és a Reacty Digital közös, reprezentatív felmérése szerint.
Így készítsd fel a webshopod a Black Fridayre
-
Az év legforgalmasabb időszaka a Black Fridayhez és a karácsonyi vásárláshoz köthető, ezért nem mindegy, hogyan szolgáljuk ki a már meglévő és a potenciális vásárlóinkat.
7 kulcsdátum az ünnepi szezonhoz, amit nem lehet elég korán kezdeni
-
Az idén a recesszió, a háborús félelmek és a pénzromlás miatt a vásárlóknak idejekorán el kell kezdeniük a készülődést a karácsonyi szezonra.