BIG FISH Kft.
Featured Listing
BIG FISH Kft.

About

1066 Budapest, Nyugati tér 1-2.
+36 1 209 0760

A partnerek üzleti célainak megfelelő rendszerek kialakítása és a felhasználói elégedettség növelése a szakterületünk. Tipikusan hosszú távon dolgozunk az ügyfelekkel, rendszerszinten támogatjuk partnereink üzleti céljait.

Szolgáltatások
E-kereskedelmi rendszerek tervezése
Integrált, egyedi e-kereskedelmi rendszereket tervezünk és fejlesztünk. Büszkék vagyunk rá, hogy az általunk megalkotott áruházak sok ezer embernek biztosítják naponta a kényelmes vásárlás lehetőségét.
UX/UI megoldások
Hiszünk abban, hogy az interakciónak van értelme, a design minden elemének van haszna és a felhasználást élménnyé teszi. Olyan egységes és esztétikus felületeket tervezünk, amely egyszerre felel meg az üzleti és megrendelői elvárásoknak, a felhasználói igényeknek, és a technológia adta lehetőségeknek.
Mobilapplikáció-fejlesztés
Egy nagyon gyorsan változó technológiai környezetben azon dolgozunk, hogyan lehet a mobil készülék képességeit leginkább ügyfeleink üzleti igényeihez igazítani. Fókuszterületünk az m-commerce és beltéri navigációs megoldások.

 

 

Képgaléria
Kapcsolódó cikkek
Google Tag Manager: Analytics fiók létrehozása lépésről lépésre

Google Tag Manager: Analytics fiók létrehozása lépésről lépésre

A Google Tag Manager világát bemutató cikksorozatunkban az alapozó ismeretek után belevágunk a Tag Manager-alapú mérés kialakításába. Ebben a cikkben a Google Analytics fiók létrehozását mutatjuk be részletesen.

Akadálymentes megjelenés: A kontraszt

A WCAG 2.0 (Web Akadálymentesítési Útmutató 2.0) széleskörű ajánlásokat foglal magába a webes tartalmak minél könnyebb eléréséhez.Amennyiben betartjuk az ajánlásokat, nem csak könnyebben fogyasztható weboldalakat kapunk eredményül, hanem a használhatóság alapján jobban konvertáló, nagyobb bevételt generáló webshopokat is.

Google Tag Manager: mérési definíciók, kifejezések

A Google Tag Manager használatához elengedhetetlen az alapvető mérési mechanizmusok, a definíciók alapos ismerete.

Színek tudatos alkalmazása az e-kereskedelemben

Színek tudatos alkalmazása az e-kereskedelemben

Az ember vizuális lény. Az agynak továbbított információ 90%-a a látottakon alapul, és ezeket az információkat kb. 60 000-szer gyorsabban dolgozza fel az agyunk, mint bármilyen más beérkező információt.

2019-es design trendek az e-kereskedelemben

2019-es design trendek az e-kereskedelemben

A web fejlődése és az új technológiák alkalmazása megváltoztatta a felülettervezés szemléletét. A felhasználói felületek kényelmesebbé és rugalmasabbá váltak, ezáltal pedig a felhasználói élmény is előtérbe került a fejlesztési folyamatokban az utóbbi években. Az e-commerce iparág évek óta early adopterként reflektál az új trendekre.

Google Tag Manager: a regurális kifejezések

Google Tag Manager: a reguláris kifejezések

A reguláris kifejezésekkel nagy valószínűséggel már találkoztál, ha használod a Google Tag Managert, legfeljebb nem tudsz róla. GTM sorozatunk folytatásában most részletesen is megismerkedhetsz a használatukkal!

Bevezetés a Google Tag Manager világába

Új cikksorozatunkban a Google Tag Manager lehetőségeit és használatát mutatjuk be az alapoktól a profi tippekig.

Shopify és dropshipping: webáruház 1 nap alatt lépésről lépésre

Shopify és dropshipping: webáruház 1 nap alatt lépésről lépésre

Néhány könnyen elérhető eszközzel akár 1 nap alatt is összeállítható egy működő webáruház.

Contact

Overview
Images