
Listed in User Experience (UX), Webáruház készítés
About
A partnerek üzleti célainak megfelelő rendszerek kialakítása és a felhasználói elégedettség növelése a szakterületünk. Tipikusan hosszú távon dolgozunk az ügyfelekkel, rendszerszinten támogatjuk partnereink üzleti céljait.

Google Tag Manager: Analytics fiók létrehozása lépésről lépésre
A Google Tag Manager világát bemutató cikksorozatunkban az alapozó ismeretek után belevágunk a Tag Manager-alapú mérés kialakításába. Ebben a cikkben a Google Analytics fiók létrehozását mutatjuk be részletesen.



Akadálymentes megjelenés: A kontraszt
A WCAG 2.0 (Web Akadálymentesítési Útmutató 2.0) széleskörű ajánlásokat foglal magába a webes tartalmak minél könnyebb eléréséhez.Amennyiben betartjuk az ajánlásokat, nem csak könnyebben fogyasztható weboldalakat kapunk eredményül, hanem a használhatóság alapján jobban konvertáló, nagyobb bevételt generáló webshopokat is.



Google Tag Manager: mérési definíciók, kifejezések
A Google Tag Manager használatához elengedhetetlen az alapvető mérési mechanizmusok, a definíciók alapos ismerete.



Színek tudatos alkalmazása az e-kereskedelemben
Az ember vizuális lény. Az agynak továbbított információ 90%-a a látottakon alapul, és ezeket az információkat kb. 60 000-szer gyorsabban dolgozza fel az agyunk, mint bármilyen más beérkező információt.



2019-es design trendek az e-kereskedelemben
A web fejlődése és az új technológiák alkalmazása megváltoztatta a felülettervezés szemléletét. A felhasználói felületek kényelmesebbé és rugalmasabbá váltak, ezáltal pedig a felhasználói élmény is előtérbe került a fejlesztési folyamatokban az utóbbi években. Az e-commerce iparág évek óta early adopterként reflektál az új trendekre.



Google Tag Manager: a reguláris kifejezések
A reguláris kifejezésekkel nagy valószínűséggel már találkoztál, ha használod a Google Tag Managert, legfeljebb nem tudsz róla. GTM sorozatunk folytatásában most részletesen is megismerkedhetsz a használatukkal!



Bevezetés a Google Tag Manager világába
Új cikksorozatunkban a Google Tag Manager lehetőségeit és használatát mutatjuk be az alapoktól a profi tippekig.



Shopify és dropshipping: webáruház 1 nap alatt lépésről lépésre
Néhány könnyen elérhető eszközzel akár 1 nap alatt is összeállítható egy működő webáruház.
Contact
-
Budapest, Nyugati tér 1-2.
1066 - +36 1 209 0760
- https://bigfish.hu/